قیمت سایپا کوییک آر

قیمت سایپا کوییک آر اعلام شد

قیمت سایپا کوییک آر در دی 98 اعلام شد. شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریان این خودرو قیمت سایپا کوییک R را برای اولین بار اعلام کرد.

طی ماه‌های اخیر شرکت پارس خودرو از تولید مدل جدیدی از سایپا کوییک به نام کوییک آر خبر داد که نسبت به نسخه اصلی خود با تغییراتی همراه خواهد بود. این خودرو که اخیرا در طرح‌های فروش گروه خودروسازی سایپا به فروش رسیده است، از رنگ‌آمیزی بدنه و کابین دو رنگ در کنار رینگ‌های آلومینیومی بهره می‌برد که نسبت به نسخه استاندارد جذاب‌تر خواهد بود. در واقع این خودرو در ترکیب رنگی قرمز-مشکی، مشکی-قرمز، سفید-قرمز و سفید-مشکی تولید خواهد شد.

قیمت سایپا کوییک آر مشخص شد

شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب سایپا کوییک R به مشتریان این خودرو، قیمت قطعی آن را در دی 98 اعلام کرد. در حال حاضر برای مشتریانی که این خودرو را با موعد تحویل بهمن 98 خریداری کرده بودند، دعوتنامه تسویه با قیمت 69 میلیون تومان صادر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لعنتیا رنگشو عوض کردن قیمتشو چرا بردین بالاتر این که با اون قبلی هیچ فرقی نداره یعنی بخاطر همین چندتا تیکه رنگ خفن شده همینه دیگه ملت رو ماشینشون یدونه زنون یا هدلایت میندازن دیگه ف میکنن مثلاً پرشیاشون 50 اسب بخار قوی تر شده همه رو پاره میکنن کویک آر هم از همون طرز فکر نشعت گرفته گویا