شارژر سریع 60 وات شیائومی

شارژر سریع 60 وات شیائومی معرفی شد

غول تولیدکننده چینی، شیائومی، جدیدترین شارژر سریع یا همان فست شارژ 60 وات خود را با قیمت 21 دلار وارد بازار کرده است. شارژر 60 وات شیائومی مجهز به 3 پورت است و بر پایه پلتفرم یوپین این شرکت تولید شده است.کمپانی شیائومی از جدیدترین شارژر موبایلی خود با بهره‌گیری از سه درگاه شارژ و سرعت 60 وات رونمایی کرد. این شارژر یک محصول از برند باسئوس زیرمجموعه شیائومی است. شارژر جدید شیائومی از سه خروجی همزمان پشتیبانی می‌کند که می‌توانید برای شارژ کردن تلفن همراه و رایانه به طور همزمان از آن استفاده کنید. دو شاخه شارژر را می‌توانید برای حمل آسان به صورت 90 درجه تا کنید.

شارژر سریع 60 وات شیائومی مجهز به دو پورت USB و یک رابط از نوع USB-C است. با این حال، این فقط خروجی رابط USB-C است که توان خروجی 60 وات را فراهم می‌کند. این شارژر همچنین روی رایانه‌های شخصی نیز کار می‌کند.

شارژر سریع 60 وات شیائومی می‌تواند مثلا لپ‌تاپ مک بوک ایر (13 اینچی) را در عرض 90 دقیقه شارژ کند. به علاوه، توان خروجی رابط USB تا 45 وات می‌رسد. این شارژر با اکثر دستگاه‌های دیجیتال موجود در بازار سازگار است و به طور معمولی می‌تواند یک رایانه را نیز شارژ کند.

می‌دانیم که مهم نیست کله شارژر چه قدر قوی باشد، اگر پروتکل از آن پشتیبانی نکند، قادر نخواهد بود دستگاه مورد نظر را سریع شارژ کند. این شارژر از پروتکل‌های PD3.0، QC3.0، QC4.0، FCP، AFC، MTK و پروتکل‌های فست شارژ معروف دیگر پشتیبانی می‌کند. شارژر جدید شیائومی می‌تواند صرف نظر از مدل و دستگاه عملیات شارژ سریع را انجام دهد.

شارژر سریع 60 وات شیائومی

این شارژر همچنین مجهز به فناوری تشخیص هوشمند است که هنگام شارژ کردن چند دستگاه به طور همزمان، با دقت ولتاژ و جریان لازم برای دستگاه مورد نظر را تشخیص می‌دهد و برای کاهش اتلاف جریان با خروجی مطابقت می‌دهد.

از لحاظ ایمنی، بدنه شارژر از مواد پلی‌کربنات مقاوم در برابر حرارت زیاد و آتش ساخته شده است و همچنین دارای مدارهای محافظت از ایمنی داخلی متعددی مانند مدار محافظت در برابر اضافه ولتاژ، اضافه جریان، الکتریسیته ساکن و مدار محافظت از اتصال کوتاه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*