نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6

شواهد نشان می‌دهد عرضه نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ نزدیک است

صفحه پشتیبانی نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6 (Samsung Galaxy Tab S6 5G) نیز راه اندازی شد. این می‌تواند دلیل دیگری برای اثبات نزدیک شدن به عرضه‌ی این تبلت 5G باشد.

اوایل سال 2019 سامسونگ از تبلت پرچمدار جدید خود به نام گلکسی تب اس 6 رونمایی کرد. این تبلت در دو نسخه‌ی متفاوت وای فای و وای فای + 4G عرضه می‌شود. اما به نظر می‌رسد غول کره‌ای در حال برنامه ریزی برای عرضه‌ی نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6 نیز هست. در اکتبر گذشته، نسخه‌ی 5G این تبلت برای نخستین بار همراه با دریافت تاییدیه‌های بلوتوث و وای فای در فضای مجازی رویت شد.

نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6

پس از دریافت تاییدیه NRRA در کره جنوبی، تبلیغات فروش این تبلت نیز آهسته آهسته نمایان شد. سامسونگ آگهی فروش این نسخه را نیز در کنار نسخه‌ی اصلی آن در سایت خود قرار داد. علاوه بر این، صفحه‌ی مربوط به پشتیبانی از این تبلت 5G نیز راه اندازی شد. این صفحه، تبلت آینده‌ی سامسونگ را با شماره مدل SM-T866N مشخص کرده است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، نسخه 5 جی تبلت Galaxy Tab S6 در کنار نسخه 4G خود، گلکسی تب اس 5 ای و تب ای همراه قلم S-Pen قرار گرفته است. این پیشنهاد فروش هم اکنون آغاز شده و تا پایان ماه مارس 2020 نیز ادامه خواهد داشت.

نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6

همچنین نمایان شدن صفحه‌ی مربوط به پشتیبانی از این محصول که به تازگی راه اندازی شده نیز نشان می‌دهد باید به زودی منتظر عرضه‌ی آن باشیم.

مشخصات فنی نسخه 5G تبلت گلکسی تب اس 6

نسخه 5 جی گلکسی تب S6 از ظاهر و مشخصات فنی یکسانی با نسخه 4G خود برخوردار است. تنها تفاوت آن‌ها با یکدیگر، پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G خواهد بود. هرچند گزارش‌ها به حضور یک نمایشگر 10.3 اینچی با یک باتری بزرگ‌تر 7300 میلی‌آمپر ساعتی در این محصول سخن می‌گویند، اما به نظر شایعه‌ای بیش نیست. این محصول با همان نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED و +HDR10 به همراه یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه که در نسخه اصلی وجود دارد، عرضه خواهد شد. علاوه بر این، در زیر قاب اس 6 تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با همراهی 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قرار دارد.