سایپا کوییک آر

سایپا کوییک آر ،‌ قیمت، ویژگی‌ها و مشخصات

سایپا کوییک آر به عنوان نسخه جدید کوییک محسوب می‌شود که شرکت پارس خودرو آن را تولید و عرضه می‌کند. در ادامه با مشخصات و امکانات سایپا کوییک دو رنگ آشنا می‌شویم.

سایپا کوییک آر که اخیرا به بازار ایران راه پیدا کرده است با قیمت 70 میلیون تومان در ردیف خودروهای ارزان‌قیمت بازار قرار می‌گیرد. این خودرو از ظاهری جوان‌پسند و اسپرت بهره می‌برد که توانسته با استقبال خوبی نیز مواجه شود. خودرو Quick R بر اساس همان پلتفرم X200 سایپا ساخته شده است که فقط برخی بخش‌های ظاهری این خودرو نسبت به نسخه استاندارد آن متفاوت است.

مشخصات سایپا کوییک آر

سایپا کوییک آر

سایپا کوییک آر در واقع نسخه جدیدی از مدل استاندارد کوییک محسوب می‌شود. این خودرو از زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه شده و حالا شرکت سایپا قصد دارد با تولید آن در شرکت زیر مجموعه خود یعنی پارس خودرو آن را در نسخه جدیدی به بازار عرضه کند. مدل جدید سایپا کوییک از تریم‌های داخلی و خارجی متفاوتی بهره خواهد برد و با عدم حضور خودروهایی چون رنو ساندرو نگاه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

سایپا کوییک دو رنگ هم‌اکنون دارای قیمتی کمتر از 70 میلیون تومان است و در ظاهر آن شاهد خطوط تیز و شکسته‌ای هستیم که با تریم دو رنگ روانه بازار می‌شود. از بخش‌های دو رنگ این خودرو می‌توان به سقف، آینه‌ها و قسمتی از سپر و بخش که پروژکتورها در آن نصب می‌شوند اشاره کرد. شرکت پارس خودرو سایپا کوییک R را به همراه رینگ‌های آلومینیومی سبک وزن به تولید می‌رساند که در افزایش جذابیت آن تاثیر زیادی داشته است.

سایپا کوییک آر از یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 129 نیوتن‌متر برخوردار است که از این نظر با مدل استاندارد خود تفاوتی ندارد و عمده تغییرات آنها به بخش ظاهری و تریم داخلی مربوط می‌شود. در کابین این خودرو شاهد قطعات دو رنگ در کنار دوخت قرمز رنگ صندلی‌های هستیم. در واقع اگر سایپا کوییک R را در کنار یک خودرو تک رنگ قرار دهید، شاهد جذابیت آن خواهید بود.

شرکت پارس خودرو این خودرو را در سالن رنو به تولید می‌رساند؛ سالنی که در سال‌های اخیر در آن خودروهای ساندرو، ساندرو استپ وی، مگان و تندر به تولید می‌رسیدند. از این رو برخی از کارشناسان حوزه خودرو بر این باورند این سالن جزو پیشرفته‌ترین خطوط تولید خودرو در کشور محسوب می‌شود. همچنین در این سالن ابزارهای کنترل کیفی متعددی وجود دارند که به احتمال زیاد سایپا کوییک R در آزمون‌های کیفی نیز موفق به کسب نمرات خوبی خواهد شد.

خودرو Quick R از لحاظ کیفیت رنگ نیز در میان خودروهای داخلی در سطح بالایی قرار می‌گیرد؛ چراکه رنگ‌آمیزی این خودرو در سالنی صورت می‌پذیرد که در سال‌های گذشته خودروهای نیسان ماکسیما، برلیانس، رنو و تیانا رنگ‌آمیزی می‌شدند. از این رو کیفیت رنگ قطعات پلیمری این خودرو نظیر سپر و آینه‌ها برای مالکان رضایت‌کننده خواهد بود.