آیفون XR اپل

آیفون XR‌ اپل پرفروش ترین گوشی سال 2019 شد

بر اساس یک گزارش جدید، آیفون XR اپل پرفروش ترین گوشی سال 2019 بوده است. در این گزارش، نام 9 گوشی موبایل دیگر نیز دیده می‌شود.

از آنجایی که گوشی‌های پرچمدار اپل همچنان گران قیمت هستند، به نظر می‌رسد مشتریان همچنان به دنبال خرید گوشی‌های ارزان قیمت‌تر این کمپانی پی شمی‌روند. طبق گزارش جدیدی که از سوی Counterpoint Research منتشر شده، آیفون XR اپل نه تنها پرفروش ترین گوشی برند اپل نیست،‌ بلکه پرفروش ترین گوشی سال 2019 نیز بوده است.

عملکرد خوب آیفون XR اپل در فروش

آیفون XR اپل

در گزارش این شرکت، آمده است که به استثنا سه ماهه معرفی این گوشی در ماه سپتامبر سال 2018،‌ آیفون ایکس آر پرفروش‌ترین گوشی جهان از سه ماهه چهارم سال 2018 تا به امروز، پرفروش‌ترین گوشی در هر سه ماهه‌ی سال بوده است. این بدان معناست که عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون 11 نیز نتوانسته از محبوبیت مدل XR نزدیک مشتریان بکاهد.

سامسونگ در 10 مدل پرفروش امسال صاحب سه مدل است که همگی از خانواده Galaxy A هستند. این محصولات جدید با مشخصاتی قابل رقابت، طراحی زیبا و برچسب قیمتی مناسب باعث شده‌اند تا سامسونگ عملکرد خوبی را در بازار موبایل، به خصوص در بخش گوشی‌های میان‌رده که بخش مهمی از بازار است، داشته باشد. با این حال هیچ یک از پرچمداران غول کره‌ای در این فهرست ده تایی دیده نمی‌شود.

سه گوشی اوپو از خانواده Oppo A را نیز می‌توان در این فهرست دید که نشان از فروش بسیار بالای آن‌ها در خانه، یعنی چین دارد. این سه گوشی، اوپو ای 9، ای 5 اس و ای 5 هستند. دیگر محصول چینی، گوشی شیائومی ردمی 7 ای است. این محصول به لطف فروش بسیار بالا در هند موفق به راه‌یابی به این فهرست شده است.

رتبه‌ی دهم نیز در اختیار گوشی هواوی پی 30 است. به طور کلی به نظر می‌رسد مصرف کنندگان بیشتر به گوشی‌هایی با قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول توجه می‌کنند و شاید به همین خاطر است که سامسونگ در حال توسعه‌ی نسخه‌ لایت گلکسی اس 10 و نوت 10 خود است تا بتواند با گوشی‌های آیفون ایکس آر و آیفون 11 اپل رقابت کند.