جایگزین پراید

رهام جایگزین پراید می‌شود

رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان گفت سایپا قصد دارد خودرو رهام را جایگزین پراید کند و برای پاسخ بهتر به نیاز مشتریان میزان تولید تیبا را نیز افزایش دهد.

ابراهیم احمدی، رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان در خصوص توقف تولید پراید و پژو 405 در سال 99 عنوان کرد دو خودروساز داخلی سایپا و ایران خودرو هم‌اکنون محصولاتی را برای جایگزین پژو 405 و پراید در نظر گرفته‌اند. وی افزود در تولید قطعات خودروهای جایگزین مشکلی وجود ندارد. اخیرا نیز با خودروسازان قراردادی را منعقد کرده‌ایم و نمونه‌هایی از این قطعات را برای خودروسازان فرستاده‌ایم تا مورد بررسی قرار بگیرند.

جایگزین پراید مشخص شد

رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان در ادامه بیان کرد سایپا قصد دارد خودرو جدید رهام را به عنوان جایگزین پراید در نظر بگیرد. وی تاکید کرد سایپا برای جایگزینی پراید تصمیم دارد تولید تیبا را نیز افزایش دهد. هرچند در تولید قطعات این خودروها چالش‌هایی وجود خواهد داشت، اما قطعه‌سازان و خودروسازان به دنبال برطرف‌سازی مشکلات تولید آنها هستند.

ابراهیم احمدی در ادامه تاکید کرد البته تولید خودرو سایپا رهام به سرمایه‌گذاری‌های سنگینی نیاز دارد و گروه خودروسازی سایپا نیز به دنبال تسهیلات مناسبی است تا این خودرو را به تولید برساند.

پژو 301 جایگزین پژو 405 می‌شود

رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان در ادامه اعلام کرد ایران خودرو نیز قصد دارد پژو 301 را به عنوان جایگزین پژو 405 به بازار عرضه کند. همچنین ایران خودرو قصد دارد با بهینه کردن موتور پژو 405، موتور جدیدی را با نام XU7 به تولید برساند که افزایش توان موتور و کاهش مصرف بنزین را به همراه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد قطعا تولید پراید در سال 99 متوقف می‌شود، اما احتمالا خودروهای جایگزین آن با ظرفیت پایین‌تری به تولید می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این رهام کپی همون برلیانس اچ230 که فعلا خط تولیدش متوقف شده اگر هم دوباره راه بیفته زیر 110 میلیون محاله بفروشن چجور می خواد جایگزین پراید بشه الله اعلم …

  2. اگه قیمتش نصف پراید باشه شاید از بی ماشینی رهام کرد

  3. رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان در ادامه بیان کرد سایپا قصد دارد خودرو جدید رهام را به عنوان جایگزین پراید در نظر بگیرد. وی تاکید کرد سایپا برای جایگزینی پراید تصمیم دارد تولید تیبا را نیز افزایش دهد.
    حالا جایگزین پراید کدومه؟؟؟؟
    تیبا 60 ملیون یا رهام 100 ملیون؟؟؟

  4. وتلا اگه ابنه ک عکسش رو مقالس خوشگاه

  5. عکس از نمای پشتی و داخل کابین رهام میزارید