بهترین گوشی های موبایل سال 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019 (راهنمای خرید گجت نیوز)

آشنایی با بهترین گوشی های موبایل سال 2019 در رده‌های قیمتی و دسته بندی‌های مختلف، بهترین راهنمای خرید برای کسانی است که قصد خرید یک گوشی جدید را دارند. با راهنمای خرید بهترین گوشی های موبایل سال 2019 همراه گجت نیوز باشید.

سال 2019 میلادی هم رو به پایان است و به آغاز یک دهه جدید در قرن بیست و یکم نزدیک شده‌ایم. به همین بهانه در آستانه شروع سال 2020 میلادی از هفته گذشته اقدام به معرفی بهترین گوشی های سال 2019 در دسته بندی‌های مختلف کردیم. امسال گوشی‌های بسیار زیادی در رده‌های مختلف قیمتی مانند پرچمدار، میان رده و ارزان‌قیمت عرضه شدند و قطعا انتخاب بهترین گوشی‌ها از میان محصولات متنوع سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، سونی، نوکیا، وان پلاس، اوپو و سایر برندهای سازنده اسمارت فون‌ها کار بسیار سختی است. برخی گوشی‌ها با تمرکز بر دوربین تولید و عرضه شدند، بعضی دیگر به نمایشگر و طراحی اهمیت داده‌اند، تعدادی از گوشی‌ها مخصوص بازی کردن ساخته شده‌اند و برخی دیگر هم دارای باتری پرظرفیتی هستند.

به همین بهانه ما در گجت نیوز، گوشی های موبایلی که در سال 2019 عرضه شدند را در 8 دسته شامل پرچمدار، پرچمدار اقتصادی یا قاتلان پرچمداران، بهترین دوربین، گیمینگ، بهترین باتری، جمع و جور یا کامپکت، میان رده‌های 3 و 4 و 5 میلیونی و میان رده‌های کمتر از 3 میلیون تومانی بررسی و بهترین گوشی های سال 2019 در هر دسته را معرفی کردیم. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید با ما همراه باشید و راهنمای خرید بهترین گوشی های موبایل سال 2019 را در این مطلب مشاهده کنید:

معرفی بهترین گوشی های موبایل سال 2019

1. بهترین گوشی های پرچمدار 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

در این دسته بالارده‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار که آنها را با نام پرچمداران می‌شناسیم قرار گرفته‌اند. شرکت‌های مختلف در سال جاری حداقل یک پرچمدار را عرضه کردند و البته برخی شرکت‌ها مانند هواوی هم دو پرچمدار در سری P و Mate داشتند. سامسونگ هم در دو سری گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 به بازار پرچمدارها وارد شده و به موفقیت‌های زیادی رسیده و اپل هم سری آیفون 11 خود را عرضه کرده و طبق معمول در بین بهترین گوشی های پرچمدار سال حضور دارد. شاید بتوان وان پلاس 7 تی پرو را مهمان ناخوانده این بخش دانست؛ شرکت وان پلاس که در یکی دو سال اخیر حسابی پیشرفت کرده، با عرضه گوشی 7T Pro آمده تا با غول‌هایی مانند آیفون 11 پرو مکس، گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی میت 30 پرو رقابت کند. در ادامه می‌توانید مطلب کامل بهترین گوشی های پرچمدار سال 2019 به انتخاب گجت نیوز را در لینک زیر مطالعه کنید.

ادامه مطلب

2. بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی یا قاتل پرچمدار 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی های پرچمدار در بازار جهانی، شاید بسیاری از کاربران توان خرید این گوشی‌ها را نداشته باشند. این موضوع در بازار ایران بیشتر به چشم می‌آید، چرا که با وجود مشکلات واردات و همچنین افزایش نرخ ارز، گوشی های هوشمند بالارده بسیار گران‌قیمت شده‌اند و اگر بخواهید یک گوشی پرچمدار بخرید باید بالای 10 میلیون تومان هزینه کنید. به همین دلیل شرکت‌های مختلف و به خصوص تولیدکنندگان چینی مانند وان پلاس، اوپو و شیائومی، گوشی‌هایی را عرضه می‌کنند که از لحاظ امکانات و مشخصات چیزی کمتر از پرچمداران ندارند، اما از لحاظ قیمتی بسیار ارزان‌تر هستند. گوشی‌های این دسته را با نام پرچمداران اقتصادی یا قاتلان پرچمداران می‌شناسیم. نام قاتل پرچمدار یا Flagship Killer به راستی برای گوشی‌های این دسته برازنده است، چرا که این گوشی‌ها می‌توانند زنگ خطر را برای پرچمداران پر ادعا و هزار دلاری به صدا در بیاورند.

در ادامه می‌توانید بهترین گوشی های قاتل پرچمدار یا بهترین پرچمداران اقتصادی سال 2019 را در لینک زیر مشاهده کنید:

ادامه مطلب

3. بهترین گوشی های سال 2019 از نظر دوربین

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

قطعا یکی از مهم‌ترین ملاک‌های مشتریان برای خرید گوشی موبایل، دوربین آن است. به همین دلیل در سال 2019 میلادی، دوربین گوشی های هوشمند پیشرفت قابل توجهی داشته و حتی سنسور بالای 100 مگاپیکسل هم به دنیای موبایل راه پیدا کرده است (مانند شیائومی می نوت 10 که دارای حسگر 108 مگاپیکسلی است). این روزها دیگر کمتر گوشی هوشمندی را می‌توان پیدا کرد که فقط یک دوربین داشته باشد و حتی گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین رده نیز به چند دوربین مجهز شده‌اند. طراحی دوربین سلفی گوشی‌ها نیز در حال تغییر است و اکنون بسیاری از گوشی‌ها دارای دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده هستند تا در جلوی آنها شاهد نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه باشیم.

در بین گوشی‌هایی که در سال 2019 میلادی عرضه شدند، گوشی‌های سامسونگ، گوگل و اپل طبق معمول بهترین دوربین‌ها را داشتند و هواوی هم در چند سال اخیر به این جمع اضافه شده است و دوربین‌های فوق‌العاده‌ای را در پرچمداران خود ارائه می‌کنند. شیائومی نیز امسال با می نوت 10 و حسگر 108 مگاپیکسلی آن پا به این رقابت گذاشته است. در ادامه می‌توانید مطلب کامل بهترین گوشی های موبایل سال 2019 از نظر دوربین را در لینک زیر مطالعه کنید.

ادامه مطلب

4. بهترین گوشی های گیمینگ سال 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

با توجه به پیشرفت قابل توجه بازی‌های موبایلی، در سال 2019 چندین گوشی گیمینگ عرضه شد که مانند یک کنسول دستی و جیبی به نیاز گیمرها و عاشقان بازی پاسخ می‌گویند. برخی گوشی‌ها با عنوان گیمینگ و مخصوص بازی کردن ساخته شده‌اند، اما بعضی گوشی‌ها هم هستند که مخصوص گیمینگ نیستند ولی با مشخصات سخت افزاری عالی و ویژگی‌های مناسب می‌توانند به گزینه‌ای عالی برای بازی کردن تبدیل شوند. اگر شما هم عاشق بازی کردن هستید و نمی‌توانید از بازی‌های موبایلی دست بکشید، این مطلب را از دست ندهید و بهترین گوشی های گیمینگ سال 2019 را در لینک زیر مشاهده کنید:

ادامه مطلب

5. بهترین گوشی های سال 2019 از نظر عمر باتری

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

امروزه گوشی های هوشمند به یار و همراه همیشگی کاربران تبدیل شده و هیچکس نمی‌تواند از گوشی خود جدا شود. شنیدن موسیقی، بازی کردن، تماشای محتوای ویدیویی، عکس و فیلم گرفتن با دوربین، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، چرخیدن در اینترنت، گرفتن تاکسی اینترنتی و بسیاری از کارهای دیگر با گوشی شما انجام می‌شود و به همین دلیل لازم است تا گوشی شما از باتری خوبی برخوردار باشد تا در استفاده روزمره دچار مشکل نشوید و موبایلتان خاموش نشود. بیشتر گوشی‌هایی که در سال 2019 عرضه شدند، دارای باتری‌های بزرگی بودند و حتی گوشی‌های میان رده نیز به باتری‌های پرظرفیت مجهز شده‌اند. از سوی دیگر تکنولوژی شارژ سریع نیز در بیشتر گوشی‌های امروزی وجود دارد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید مجددا باتری گوشی خود را شارژ کنید.

در لینک زیر می‌توانید بهترین گوشی های موبایل سال 2019 از نظر باتری را مشاهده کنید و با مزایا و معایب آنها آشنا شوید:

ادامه مطلب

6. بهترین گوشی های جمع و جور یا کامپکت 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

در چند سال اخیر گرایش سازندگان گوشی های هوشمند و همچنین کاربران به گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ بوده است؛ تا جایی که شرکت‌های تولیدکننده حتی سعی می‌کنند حاشیه اطراف نمایشگرها را به کمترین میزان ممکن برسانند تا بتوانند نمایشگر بزرگ‌تر و فراگیرتری را ارائه کنند. اما یکی از مشکلات چنین گوشی‌هایی این است که کار کردن با یک دست با آنها به راحتی امکان نمی‌پذیرد. از سوی دیگر طبیعتا هر چه گوشی بزرگتر باشد، سخت‌تر در جیب جا می‌شود و در دست گرفتن آن نیز سخت‌تر خواهد بود. با این اوصاف، گوشی‌های جمع و جور یا کامپکت آمده‌اند تا این مشکلات را حل کنند و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از کاربران به دنبال گوشی‌هایی هستند که سبک و جمع و جور باشد تا هم خوش‌دست‌تر باشد و هم راحت‌تر بتوانند با آن کار کنند.

ما در گجت نیوز، بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019 را نیز به شما معرفی کرده‌ایم که در لینک زیر می‌توانید مطلب کامل آن را مطالعه کنید و با مزایا و معایب هر یک از این گوشی های کامپکت آشنا شوید.

ادامه مطلب

7. بهترین گوشی های میان رده 2019 (3، 4 و 5 میلیون تومان)

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

همانطور که در اوایل این مطلب گفتیم، به دلیل مشکلات مربوط به واردات و افزایش نرخ ارز، قیمت گوشی های موبایل در ایران به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و اگر بخواهید یکی از پرچمداران هزار دلاری را بخرید، باید بیشتر از 10 میلیون تومان هزینه کنید. بسیاری از کاربران از پس چنین هزینه‌ای برنمی‌آیند و به همین دلیل در هنگام خرید گوشی موبایل به سراغ دسته میان رده‌ها می‌روند. سال 2019 سال خوبی برای این دسته از کاربران بود و گوشی های میان رده بسیار متنوع و خوبی به بازار عرضه شد و به همین دلیل انتخاب بهترین گوشی های میان رده امسال کار بسیار سختی است. ما در گجت نیوز، گوشی های میان رده را در چند دسته تقسیم کردیم که اکنون در لینک زیر می‌توانید با بهترین گوشی های میان رده 3، 4 و 5 میلیون تومانی آشنا شوید.

ادامه مطلب

8. بهترین گوشی های میان رده زیر 3 میلیون در سال 2019

بهترین گوشی های موبایل سال 2019

آخرین دسته از بهترین گوشی های موبایل سال 2019 ، دسته گوشی های میان رده زیر 3 میلیون تومان است. این گوشی‌ها که جزو ارزان‌قیمت‌ترین گوشی های هوشمند بازار محسوب می‌شوند، مشتریان زیادی دارند و علاوه بر شرکت‌های چینی مانند شیائومی و هواوی، شرکت‌هایی مثل سامسونگ و نوکیا نیز گوشی‌های بسیار خوبی در این دسته دارند. حتی اکثر این گوشی‌های ارزان‌قیمت نیز حسگر اثر انگشت و بیشتر از یک دوربین دارند و از امکانات و مشخصات خوبی نسبت به قیمتشان بهره می‌برند. در ادامه می‌توانید مطلب کامل بهترین گوشی های میان رده زیر 3 میلیون تومان را در لینک زیر مطالعه کنید.

ادامه مطلب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. میخام سامسونگ بخرم لطفا بهم بگید چی بخرم🤓😍

  2. این برند کره ای یعنی سامسونگ واقعاً معرکه است.

  3. ممنون مقاله هاتون عالی بودن

  4. خیلی حرکت جالبی بود که تمام مقایسه هاتون رو ب صورت کالکشن در یک قسمت جمع اوری کردید

  5. ی مقاله راجب بهترین دوربین هم بزارید چون واسه خیلیا دوربین مهم ترین قسمت گوشیه