تیبا 2 پلاس

سایپا فروش تیبا 2 پلاس را شروع کرد + مشخصات و قیمت

فروش تیبا 2 پلاس در دی 98 آغاز شده است. گروه خودروسازی سایپا این هاچ بک را به همراه تغییرات رفاهی نسبت به نسخه معمولی به بازار عرضه می‌کند. در ادامه امکانات و قیمت تیبا 2 پلاس را بررسی می‌کنیم.

گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولات خود در دی 98 خودرو تیبا 2 پلاس که نسخه جدیدی از این هاچ بک اقتصادی محسوب می‌شود را به بازار عرضه کرده است. از امکانات Tiba 2 Plus نسبت به مدل تیبا SX معمولی می‌توان به مواردی چون زیرسپر جدید جلو و عقب، جلو پنجره کرومی، کفی سه بعدی، باربند تزئینی، آینه‌ها و شیشه‌های جلو و عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی تراش خورده، بلوتوث، پخش DVD و نمایشگر لمسی اشاره کرد.

جزئیات فروش تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس

شرکت سایپا خودرو تیبا 2 پلاس را با پیش‌پرداخت 28 میلیون و 700 هزار تومان به مشتریان خود عرضه کرده است که در این طرح فروش مشتریان از سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 برخوردارند خواهند بود. همچنین ارسال دعوت‌نامه‌های تحویل این خودرو نیز از هفته آخر دی 99 خواهد بود، از این رو احتمال دارد بسیاری از مشتریانی که خودرو تیبا 2 پلاس را پیش خرید کرده‌اند، در بهمن 99 خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

تیبا 2 پلاس

در خصوص قیمت این خودرو نیز باید اعلام کرد با توجه به اینکه سایپا مبلغ پیش‌پرداخت 28 میلیون و 700 هزار تومانی را برای آن در نظر گرفته است و از قوانین پیش فروش خودرو پیروی می‌کند، به احتمال زیاد قیمت تیبا 2 پلاس در محدوده 55 تا 57 میلیون تومان خواهد بود.  گفتنی است این خودرو فقط از لحاظ امکانات و تجهیزات با سایر مدل‌های تیبا هاچ بک متفاوت است و از نظر فنی تفاوتی نخواهد داشت؛ از این رو Tiba 2 Plus از یک موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 2128 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط ی مانیتور و ی بار بند بهش اضاف شده خخخخ

    • واقعاً خنده داره نمیدونم بجای اینکارا که خود مردم میرن خیابون ملت تو تهران انجام میدن چرا وقت نمیزارن ماشین رو 16 سوپاپ نمیکنن که مصرف و آلایندگیش کم بشه این چرت و پرتارو که خودمونم با هزینه نصف این چیزی که ازمون میگیرن هم میشه وصل کنیم 😐