معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۱

افشای مجدد تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ ؛ قاتل ایرپادز پرو هم در راه است!

شاید اعضای خانواده سامسونگ گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) زودتر از آنچه تصور می‌شد معرفی شوند. ظاهرا در مراسم رونمایی، گلکسی بادز پلاس هم آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

سامسونگ همواره پرچمداران سری گلکسی S را در سه ماهه نخست سال میلادی معرفی کرده است و در مورد اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ هم این‌گونه عمل خواهد کرد. اما مدتی است که کمپانی کره‌ای، مراسم رونمایی را در کنگره جهانی موبایل (اسفند ماه) برگزار نمی‌کند و رویدادی اختصاصی را تدارک می‌بیند.

احتمال معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ در تاریخ ۲۲ بهمن

بر همین اساس، پیش‌تر تصور می‌شد روز هجدهم فوریه (29 بهمن)، شاهد رونمایی از پرچمداران جدید باشیم؛ ولی حالا شایعاتی از برگزاری مراسم در روز یازدهم فوریه (22 بهمن) در سان‌فرانسیسکو شنیده می‌شود.

این گوشی‌ها باید جانشین گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10 و گلکسی S10e بشوند؛ ولی منبع فاش کننده‌ی تاریخ، فقط به رونمایی از مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 11 اشاره کرده؛ حالا یا مدل S11e از قلم افتاده است یا سامسونگ قصدی برای معرفی آن ندارد!

از طرفی، شایعاتی هم از تغییر نام‌ گلکسی S11  به گلکسی اس 20 شنیده می‌شود. باید ببینیم سرانجام تصمیم سامسونگ در مورد تاریخ معرفی و نام این گوشی‌های هوشمند چه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز

ظاهرا در این مراسم علاوه بر پرچمداران سامسونگ، شاهد رونمایی از یک مدل جدید Galaxy Buds هم خواهیم بود. گفته شده این گجت با نام احتمالی گلکسی بادز پلاس، دارای ابعاد کوچک‌تر و عمر باتری بیشتری است؛ ضمن اینکه از قابلیت حذف فعال نویز (active noise cancelation) بهره می‌برد. با این حساب، رقابت جذابی با اپل ایرپادز پرو خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی فولد 2

عرضه‌ی نخستین نسل از گلکسی فولد در سال 2019، برای سامسونگ کابوس‌وار بود؛ با وجود این، صحبت از آمدن یک گوشی منعطف جدید در اوایل سال 2020 است.

گلکسی فولد 2

بر اساس افشاگری‌های صورت گرفته، این گوشی چهار ویژگی جذاب خواهد داشت. نخست اینکه طراحی آن مانند موتورولا ریزر 2019، تاشو خواهد بود. همچنین می‌تواند اول محصول تجاری با دوربین سلفی زیر نمایشگر لقب بگیرد. حتی شاید برخلاف گلکسی فولد که یک لایه پلاستیکی روی پنل خود دارد؛ جنس نمایشگر مدل جدید، شیشه‌ای باشد. آخرین نکته اما قیمت ارزان‌تر دستگاه است که به ادعای برخی منابع، کمتر از 1000 دلار خواهد بود.

البته برای یک تکنولوژی نوپا، چنین مبلغی بیش از حد خوش‌بینانه و ارزان به نظر می‌رسد؛ کمااینکه موتورولا ریزر هم 1500 دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*