گوشی گلکسی S11 پلاس

گوشی گلکسی S11 پلاس سامسونگ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ، این گوشی ها در حال گرفتن مجوزهای لازم برای ورود به بازار هستند. تازه‌ترین مورد، صدور تاییدیه بلوتوث برای گلکسی S11 پلاس است.

دستگاهی که این تاییدیه را دریافت کرده، دارای شماره مدل SM-G988B است. پیش‌تر از طریق بنچمارک GeekBench مشخص شده بود که چنین شماره‌ای، به گوشی گلکسی S11 پلاس تعلق دارد. البته در اسناد منتشر شده، پسوند DS هم دیده می‌شود که می‌تواند اشاره‌ای به دو سیم کارته (Dual SIM) بودن دستگاه باشد.

تاییدیه بلوتوث S11 پلاس

صدور این تاییدیه، اطلاعات خاصی را از پرچمدار آتی سامسونگ فاش نکرده است؛ به جز پشتیبانی دستگاه از بلوتوث 5.0 که کاملا قابل انتظار بود. اما گزارش‌ها از وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی سامسونگ گلکسی S11 پلاس حکایت دارند. سایز 6.9 اینچی صفحه نمایش و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز آن، دیگر شایعات مطرح شده هستند.

قدرت گرفتن این پرچمدار از تراشه اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990 و تجهیز به 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی هم قابل پیش‌بینی است. البته ظاهرا برخلاف روال معمول، خانواده گلکسی اس 11 در اکثر مناطق با چیپست اسنپدراگون عرضه می‌شوند.

شاید هیجان انگیزترین ویژگی گلکسی اس 11 پلاس، مجموعه دوربین پشتی آن باشد. درباره چیدمان و تعداد اجزای این ماژول، گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است؛ ولی همگی روی وجود یک سنسور 108 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 5x، اتفاق نظر دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چند ساله بلوتوث تو نسخه ۵ گیر کرده پس کی بهترش میکنن