آپارات

آپارات ، فیلیمو و نماوا برای ادامه فعالیت با صداوسیما توافق کردند

آپارات ، فیلیمو، نماوا و سرویس ویدیوی کافه بازار به عنوان چهار پلتفرم اصلی انتشار ویدیو کشور با سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر برای دریافت مجوز ادامه فعالیت به توافق رسیدند.

مدتی قبل رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صورت و تصویر فراگیر اعلام کرد کلیه محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از جمله پلتفرم‌های اشتراک فیلم و VODها می‌بایست برای ادامه فعالیت خود از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی مجوز مورد نیاز را دریافت کنند. از این رو چهار بازیگر اصلی پلتفرم انتشار ویدیو با این سازمان به توافق اولیه رسیده‌اند و می‌بایست برای تفاهم نهایی جلسه‌های دیگری را نیز برگزار کنند.

توافق آپارات ، فیلیمو و نماوا با صداوسیما

در همین راستا چهار بازیگر اصلی پلتفرم انتشار ویدیو در ایران یعنی سایت آپارات ، فیلیمو، نماوا و سرویس ویدیوی کافه بازار با سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر صداوسیما برای دریافت مجوز ادامه فعالیت به توافق رسیدند. همچنین روابط عمومی ساترا اعلام کرد بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم حاکی از آن است که این پلتفرم‌ها اکثر الزامات در مقررات ساترا را از قبل رعایت کرده‌اند و مقرر شد این جلسه‌ها برای رسیدن به تفاهم نهایی، صدور مجوز برای این رسانه‌ها و استفاده از امکانات و حمایت‌های ساترا ادامه پیدا کند.

این چهار پلتفرم اصلی کشور تا به امروز با سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) به صورت دو جانبه و چند جانبه جلسه‌هایی را برگزار کردند و در این جلسه‌ها مقرراتی بر پایه منافع عمومی چون رده بندی سنی، کدهای اخلاقی کودکان، منع تبلیغات گمراه کننده، حفظ حریم خصوصی کاربر و صیانت از داده تشریح گردید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به این میگن مافیا. آخه چرا باید اون بدبختا از صدا و سیما اجازه بگیرند.