دوربین گلکسی نوت 10 پلاس

بررسی ویدیویی عملکرد دوربین گلکسی نوت 10 پلاس در عکاسی

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) دارای دوربین بسیار قدرتمندی است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی عملکرد دوربین گلکسی نوت 10 پلاس در عکاسی را مشاهده کنید.

گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که در همه زمینه‌ها جزو برترین گوشی های هوشمند بازار به شمار می‌رود. یکی از بخش‌هایی که نوت ۱۰ پلاس در آن قدرت‌نمایی کرده، دوربین آن است. دوربین‌های به کار رفته در این گوشی تقریبا مشابه گلکسی اس 10 است، اما سامسونگ این لنزها را بهبود بخشیده و کیفیت عکس‌برداری با آن را به سطح جدیدی ارتقا داده است. بنابراین می‌توانیم بگوییم دوربین گلکسی نوت 10 پلاس یکی از بهترین‌ها در میان گوشی های هوشمند محسوب می‌شود.

پرچمدار جدید سامسونگ در پشت از 4 دوربین بهره می‌برد که البته سه لنز آن قابلیت عکسبرداری دارد و لنز چهارم برای خلق افکت بوکه و عکس‌برداری پرتره به کار می‌رود. لنز 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4، لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.1، لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و حسگر سه بعدی ToF برای سنجش عمق میدان، دوربین‌های اصلی گلکسی نوت 10 پلاس را تشکیل می‌دهند. در جلو نیز یک دوربین 10 مگاپیکلسی با دیافراگم f//2.2 درون یک حفره کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته است. لنزهای 12 مگاپیکلسی استاندارد و تله فوتو، لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز دارند و زوم اپتیکال 2 برابری نیز در لنز تله فوتو وجود دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی تخصصی عملکرد دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ در عکاسی را در گجت تی وی مشاهده کنید و با عملکرد و قابلیت‌های این دوربین توانمند بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی دوربین گلکسی نوت 10 پلاس