همراه اول

همراه اول از تیم ملی فوتبال امید حمایت می‌کند

همراه اول ، اپراتور اول کشور به صورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید فوتبال ایران در مسابقات زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو معرفی شد.

همراه اول بر اساس تفاهمی که انجام داده است، به صورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو معرفی شد. اپراتور اول کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار توجه به ورزش و جوانان، از تیم ملی امید در این رویداد مهم ورزشی حمایت خواهد کرد.

همراه اول ، حامی ورزش کشور

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است اپراتور اول کشور طی سال‌های گذشته به عنوان حامی ورزش کشور اقدامات مختلفی را به انجام رسانده و در طرح‌های مختلف حامی تیم‌های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بوده است. گفتنی است رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 18 دی 98 با حضور 16 تیم به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و از میان آنها 3 تیم برتر سهمیه المپیک 2020 توکیو را دریافت خواهد کرد. از این رو امیدواریم تیم فوتبال امید کشورمان با کسب امتیازهای لازم به عنوان 3 تیم برتر آسیا پس از 40 سال در مسابقات المپیک حضور پیدا کند.