نت‌فلکیس

پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نت‌فلیکس (Netflix) در سال 2019 مشخص شدند

سرویس نت‌فلیکس (Netflix) لیست فیلم‌ها و سریال‌های پربیننده خود طی سال 2019 را منتشر کرده که Murder Mystery در صدر این رتبه‌بندی قرار گرفته و حضور سریال The Witcher هم بسیار قابل توجه است.

نت‌فلیکس با ارائه فهرست پربیننده‌ترین محتواهای خود در سال گذشته میلادی به خوبی نشان داد فیلم و سریال‌های تولید شده توسط این سرویس وی‌او‌دی تا چه اندازه محبوب و مطابق میل مخاطبانش هستند. از میان 10 محتوای بیشتر دیده شده سال 2019 در Netflix تنها انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 متعلق به این کمپانی نیست و 9 اثر دیگر همگی متعلق به نت‌فلکیس هستند.

پربینده‌ترین محتواهای نت‌فلیکس طی سال 2019 

نت‌فلیکس

پربینده‌ترین محتواهای نت‌فلیکس طی سال 2019 در آمریکا

  1. Murder Mystery
  2. Stranger Things 3
  3. Six Underground
  4. The Incredibles 2
  5. The Irishman
  6. The Witcher
  7. Triple Frontier
  8. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  9. The Umbrella Academy
  10. The Highwaymen

این سرویس وی‌او‌دی برای ارائه این آمار تنها 28 روز نخست انتشار یک فیلم/سریال را در نظر گرفته و هر 2 دقیقه تماشا را یک بازدید حساب کرده است. شاید بپرسید هنوز 28 روز از انتشار سریال ویچر نگذشته، پس چگونه این مجموعه در رتبه‌بندی سال 2019 آورده شده است؟ نت‌فلیکس در پاسخ به این پرسش اعلام کرده آن‌ها برای محتواهایی که هنوز 28 روز از انتشارشان نگذشته، میزان بیننده نهایی را تخمین زده‌اند و به همین خاطر با توجه به محبوبیت و میزان بیننده سریال The Witcher طی هفته نخستش، کارشناسان Netflix تصور می‌کنند بعد از گذشت 4 هفته این مجموعه دومین سریال محبوب آن‌ها باشد.

فیلم Murder Mystery با اینکه اصلا در نزد منتقدین موفق نبود و حتی کاربران IMDb هم روی خوش به این اثر نشان ندادند، به لطف بازیگران نقش اصلی خود یعنی آدام سندلر و جنیفر آنیستون توانسته بینندگان زیادی در Netflix داشته باشد. حضور فیلم پرهزینه Six Underground در این رتبه‌بندی که پیمان معادی در جمع بازیگرانش بود جالب توجه است؛ زیرا این فیلم در وسط ماه دسامبر منتشر شد و کمتر از 4 هفته از پخش آن می‌گذرد. موفقیت مرد ایرلندی (The Irishman) هم کاملا قابل پیش‌بینی بود و حتی جایگاه بالاتری را برایش متصور بودم.

پربینده‌ترین سریال‌های Netflix طی سال 2019 

نت‌فلیکس

پربیننده‌ترین سریال‌های موجود در Netflix طی سال 2019 در آمریکا

فصل سوم سریال اتفاقات عجیب و غریب توانسته به موفقیت‌های دو فصل گذشته خود ادامه دهد و با اینکه مانند چند سریال اورجینال و قدیمی نت‌فلیکس همچون 13 دلیل برای اینکه، بازخوردهای ضد و نقیضی داشت، اما بینندگان خود را حفظ کرده است. در خصوص ویچر که در بالا صحبت کردیم و اینجا از این مجموعه عبور می‌کنیم تا به رتبه سوم و سریال The Umbrella Academy برسیم. آکادمی آمبرلا یک سریال ابرقهرمانی و علمی-تخیلی به شمار می‌رود که برای چند هفته توانست توجه دنیای سرگرمی را به خود جلب کند. بازی خوب بازیگران، اتمسفر گیرا و قصه جالبش (برگرفته از کتابی با همین نام) از نکات مثبت این مجموعه هستند و به زودی شاهد پخش فصل دوم آن خواهیم بود. در پایین می‌توانید لیست کامل منتشر شده از سوی نت‌فلیکس در این خصوص را مشاهده کنید.

  1. Stranger Things 3
  2. The Witcher
  3. The Umbrella Academy
  4. Dead to Me
  5. You: S2
  6. When They See Us
  7. Unbelievable
  8. S*X Education
  9. Thirteen Reasons Why: S3
  10. Raising Dion

پربینده‌ترین فیلم‌های نت‌فلیکس طی سال 2019 

نت‌فلیکس

پربینده‌ترین فیلم‌های نت‌فلیکس طی سال 2019 در آمریکا

نکته تعجب‌برانگیز برایم در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌ها عدم حضور اثر موفق نوا بامباک یعنی داستان ازدواج (Marriage Story) بود. این فیلم یکی از محصولات اختصاصی نت‌فلیکس طی سال 2019 و از شانس‌های اصلی دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد، زن و حتی بهترین فیلم به شمار می‌رود، اما اینطور که پیداست جز انتخاب‌های اصلی عموم کاربران نت‌فلیکس برای دیدن نبوده، هرچند که بی‌تردید داستان ازدواج در زمره بهترین و پربیننده‌ترین آثار «اختصاصی» نت‌فلیکس در سال گذشته میلادی قرار می‌گیرد. سه انیمیشن در لیست پایین به چشم می‌خوردند که ساخته کمپانی‌های دیگری هستند و همین امر لزوم توجه نت‌فلیکس به ساخت انیمیشن و محتوا برای کودکان را نشان می‌دهد؛ زیرا سال 2020 او رقبای قدرتمندتری همچون دیزنی پلاس و آمازون را در مقابل خود خواهد دید.

  1. Murder Mystery
  2. Six Underground
  3. The Incredibles 2
  4. The Irishman
  5. Triple Frontier
  6. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  7. The Highwaymen
  8. Spider-Man: Into the Spider-Verse
  9. Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2
  10. Secret Obsession

در پایان شایان به ذکر است Green Eggs and Ham ،Raising Dion و فصل دوم Lost in Space به ترتیب پربیننده‌ترین محتواهای مربوط به کودکان و خانواده بوده‌اند و سه جایگاه نخست لیست مربوط به پربیننده‌ترین استندآپ‌ها طی سال 2019 هم به Kevin Hart: Irresponsible ،Dave Chappelle: Sticks and Stones و Gabriel “Fluffy” Iglesias: One Show Fits All تعلق گرفته است.

شما کدام یک از فیلم‌ها و سریال‌های بالا را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود پیرامون این آثار را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*