فروش اقساطی گوشی ایرانی

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه فروش اقساطی گوشی ایرانی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود از راه‌اندازی سامانه فروش اقساطی گوشی ایرانی خبر داد و نوشت این گوشی های موبایل دارای کیفیت مناسب و قیمت ارزان خواهند بود.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا با حضور در مراسم امضای تفاهم‌نامه با پست بانک و وزارت صنعت و معدن و تجارت که با هدف حمایت از تولید گوشی موبایل داخلی انجام شده بود، عنوان کرد به دلیل رشد نرخ ارز، شاهد افزایش زیاد قیمت گوشی های موبایل بوده‌ایم که باعث شد اکنون کاربران به جای خرید گوشی نو به دنبال خرید گوشی دست دوم باشند. وی افزود با توجه به کاهش قدرت خرید میزان استفاده از گوشی های هوشمند نیز کاهش پیدا کرده است. آذری جهرمی تاکید کرد با تولید گوشی ایرانی با قیمت مناسب می‌توانیم علاوه بر کمک به مردم کشور، به حوزه اشتغال در کشور نیز کمک کنیم.

راه‌اندازی سامانه فروش اقساطی گوشی ایرانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد صندوقی با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی پست بانک و 100 میلیارد تومانی بانک مرکزی در راستای تحریم تقاضای بازار و کمک به چرخه خرید مردم ایجاد خواهیم کرد که این سرمایه تحت عنوان وام به اپراتورها اختصاص داده می‌شود. وی افزود پست بانک منابع مالی این پروژه را تامین خواهد کرد، اما اپراتورها نیز مسئولیت ثبت نام و بررسی توان خرید این گوشی‌ها توسط متقاضیان را بر عهده خواهند داشت. همچنین بانک مرکزی باید شرایط متقاضیان برای بازگشت پول را مورد بررسی قرار دهد. آذری جهرمی خاطرنشان کرد پس از اینکه به اپراتورها وام تخصیص پیدا کرد، اپراتورها می‌بایست به شکل یک‌جا گوشی‌هایی که متقاضیان برای خرید آن مراحل ثبت نام را انجام داده‌اند، از تولیدکنندگان داخلی خریداری کرده و به مشتریان عرضه کنند.

فروش اقساطی گوشی ایرانی

در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت:

دارم یک کارهایی می‌کنم که یک سامانه راه بیندازیم، مردم بتوانند گوشی‌های هوشمند، جذاب، با کیفیت و ارزان را به راحتی به صورت اقساطی بخرند. قیمت هم پایین باشد زیر 3 میلیون تومان با قسط‌های ماهانه کم.