گلکسی آنپکد 2020

سامسونگ رسما تایید کرد: معرفی گلکسی اس 11 در تاریخ یازدهم فوریه

به تازگی یک تیزر ویدیویی به بیرون درز کرد که به معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 11 (Galaxy S11) در روز یازدهم فوریه اشاره داشت. حالا سامسونگ هم این موضوع را تایید کرده است.

کمپانی کره‌ای با انتشار یک توییت، از برگزاری مراسم گلکسی آنپکد در تاریخ 11 فوریه (شب 22 بهمن یا بامداد 23 بهمن) خبر داد؛ رویدادی که به احتمال زیاد در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. ظاهرا در این مراسم علاوه بر معرفی خانواده گلکسی اس 11 (یا به تعبیری گلکسی اس 20)، شاهد رونمایی از نسل دوم سامسونگ گلکسی فولد هم خواهیم بود.

تاریخ معرفی گلکسی اس 11

انتظار می‌رود پرچمداران جدید سامسونگ، به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز تجهیز شوند تا مانند ایسوس راگ فون 2، دست بالا را نسبت به رقبا داشته باشند. ارتقای دوربین آن‌ها و توانایی فیلم‌برداری 8K نیز دیگر ویژگی قابل انتظار است.

درباره گلکسی فولد 2 هم گزارش‌ها و تصاویری از طراحی تاشو عمودی آن دیده‌ایم. علاقه‌مندان امیدوارند که این گوشی منعطف، ارزان‌تر از نسل قبلی خود باشد و مشکلات فنی آن را نداشته باشد. همچنین شایعاتی از معرفی گلکسی بادز پلاس در این مراسم شنیده می‌شود.

ناگفته نماند که به تازگی، کمپانی کره‌ای از  گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت نیز رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که مدل‌های ارزان‌تر پرچمداران 2019 سامسونگ هستند.

تیزر مراسم معرفی گلکسی اس 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. راستی پوشش انلاین میدین مراسم معرفی رو؟

  2. چرا معرفیش رو از نیویورک بردن سانفرانسیسکو؟

  3. سر تیتر مقتله رو چرا نمچین نوشتبن؟

    سامسونگ رسما معرفی اس ۱۱رو تایید کرد خیلی بهتر از این سر تیتر سوال وار است
    .اخه مردم منتظر یک خبرن

    نه ایکنه یک سوال تو ذهنشون بوده و الان پاسخش رو پیدا کردن