اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

بهترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو در سال 2019

آیا می‌خواهید با گوشی‌های خود به مونتاژ ویدیو بپردازید؟ ما به بهانه‌ی آغاز سال 2020 میلادی در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو در سال 2019 را معرفی کنیم.

استفاده از محتوای دیجیتالی روز به روز در حال افزایش است. طبق تحقیقات اخیر٬ محتوای ویدیویی اصلی‌ترین منبع تعاملات امروزی است. هرچه این ویدیوها پویاتر باشد٬ بیشتر کاربران را جذب می‌کند که به نوبه خود منجر به تعامل بهتر خواهد شد. با این حال٬ ساخت این ویدیوهای غنی و زیبا بسیار سخت است و مدت زمان زیادی را نیز می‌طلبد. اما حالا پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند کمی ویرایش ویدیوها را آسوده کرده‌اند. کاربران می‌توانند تغییرات کوچکی را با موبایل کوچک اندرویدی یا آی او اسی خود در ویدیوهایشان اعمال کنند. به همین منظور ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو در سال 2019 را گرد هم آورده‌ایم که می‌توانند مناسب شما باشند.

این فهرست تمام ابزارهای معمولی و پیشرفته را در بر گرفته است تا کاربر بسته به نیاز خود بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند. مجموعه‌ای فوق‌العاده از اپلیکیشن‌ها را در اینجا خواهید یافت که در فروشگاه‌های اپلیکیشن دو پلتفرم اندروید و آی او اس قرار دارند. کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از این برنامه‌ها٬ ویدیوهای خود را مونتاژ کرده و آن‌ها را در فیسبوک٬ توییتر٬ اینستاگرام یا یوتیوب به اشتراک بگذارند.

بهترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو در سال 2019

ثبت محتوای ویدیویی دشوار و مسئولیت ویرایش آن‌ها دشوارتر. چندین ابزار حرفه‌ای نظیر Adobe Preimere Pro ٬ Final Cut Pro X ٬ Pinnacle Studio و غیره وجود دارد که به شما اجازه‌ی ویرایش و مونتاژ ویدیوها با وضوح بالا را می‌دهند. با این حال ویرایشگران کوچک‌تر با ظرفیت کمتر شامل ایجاد تغییراتی کوچک نیز برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس وجود دارد. در اینجا ما بهترین‌های آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

Adobe Premiere Rush Editor

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

ادوبی همیشه برای ابزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس٬ صدا٬ ویدیو و فایل‌های متحرکش مشهور بوده است. این کمپانی در راستا با ارائه‌ی نرم افزار Adobe Premiere Pro برای کامپیوترها و لپ تاپ‌ها٬ Adobe Premiere Rush Editor را برای ویرایش ویدیوها روی پلتفرم‌های موبایلی معرفی کرده است.

Adobe Premiere Rush Editor به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را ضبط٬ ویرایش و به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. آن ارائه کننده ی ابزارهای مختلف و افکت‌های ویدیو برای هرچه زیباتر کردن ویدیوهای شما بدون نیاز به مدت زمان زیاد است. آن همچنین با گوشی٬ تبلت و دسکتاپ شما سازگار خواهد بود.

پس از ضبط ویدیو٬ کاربران می‌توانند ویرایش آن را آغاز کنند و موسیقی٬ عناوین و افکت‌های ویدیویی را به آن اضافه کنند. تایم لایند چند تراک ارآسه کننده‌ی ویرایش پیشرفته روی نمایشگر کوچک گوشی‌ها است. کاربر می‌تواند محتوای ویدیویی را با کیفیت بالا و بدون وجود هرگونه واترمارکی ویرایش کند. کاربران می‌توانند به آسانی ویدیو٬ صدا و المان‌های گرافیکی را به آسانی با درگ و دراپ کردن آن‌ها مرتب کنند. قابلیت‌های همگام سازی خودکار و اشتراک‌گذاری به صورت ابری Adobe Premiere Rush Editor را به گزینه‌ی مورد علاقه‌ی ما تبدیل کرده است.

قابلیت‌های کلیدی

  • تایم لایند چند تراک
  • ویرایش آسان
  • پشتیبانی از فضای ابری
  • ویرایش با کیفیت بالا

دانلود Adobe Premiere Rush Editor برای اندروید | آی او اس

FilmoraGO

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

FilmoraGO یکی دیگر از ابزارهای حرفه‌ای است که به صورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده است. آن یک ویرایشگر ویدیویی قدرتمند با ارائه‌ی ابزارهای حرفه‌ای و فیلترهایی آماده برای یک ویرایش ویدیویی آسان و سریع است. علاوه بر ابزارهای پایه نظیر کات٬ رندر و تریم٬ آن همچنین قادر به پخش معکوس ویدیوها٬ مربعی کردن ابعاد آن یا استخراج با فرمت 16:9 یوتیوب است.

کاربر می‌تواند با وارد کردن عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی از حافظه گوشی یا مستقیم از طریق فیسبوک و اینستاگرام به سادگی آن‌ها را با هم میکس کند. این اپلیکیشن از پخش ویدیوها به صورت معکوس٬ کاهش و افزایش سرعت٬ افکت‌های انتقالی مختلف٬ پوشش و فیلترها٬ متن و عنوان و سایر المان‌های گرافیکی دیگر در قالب ویرایشگر WYSIWYG نیز پشتیبانی می‌کند.

FilmoraGO از خروجی ویدیوهای باکیفیت HD در هر زمان و بدون هر مشکلی پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن از زبان‌های مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی

  • تم‌های از پیش ساخته شده
  • پخش معکوس
  • پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه‌ی تمام ابزارهای ویرایشی

دانلود FilmoraGO برای اندروید | آی او اس

KineMaster

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

KineMaster یک ابزار قدرتمند ویرایش برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس است. این اپلیکیشن یک ویرایشگر ویدیویی قدرتمند با قابلیت‌های متعدد نظیر حالت ترکیبی٬ ضبط صدا٬ کروماکی٬ کنترل سرعت٬ افکت‌های ویژه و غیره است. آن به طور کامل از اپلیکیشن‌های تیک تاک٬ اینستاگرام٬ یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. از دیگر موارد این اپلیکیشن باید به پشتیبانی از لایه‌های مختلف٬ استیکرها و افکت‌های ویژه اشاره کرد.

آن همچنین ارائه کننده‌ی قابلیت ویدیوی معکوس برای ساخت ویدیوهایی منحصر به فرد برای شماست. همانند دیگر ابزارهای ویرایش ویدیویی قدرتمند٬ این برنامه نیز می‌تواند به شما اجازه‌ی اضافه کردن موسیقی پس زمینه٬ تریم٬ اتصال عکس و فیلم و یا برش دادن را نیز خواهد داد.

کاربران در صورت لزوم می‌توانند موسیقی٬ فونت٬ استیکر و ترانزیشن‌های حرفه‌ای را از طریق فروشگاه Asset خریداری کنند. شما می‌توانید ویدیوهایی 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را از طریق این اپلیکیشن استخراج کنید.

قابلیت‌های کلیدی

  • ویدیوهای خروجی 4K با نرخ 30fps
  • قابلیت ویدیوی معکوس
  • کنترل سرعت
  • فروشگاه Asset

دانلود Kinemaster برای اندروید | آی او اس

PowerDirector

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

PowerDirector یک ابزار ویرایش ویدیویی قدرتمند برای اندروید است. این اپلیکیشن که در بخش محبوب منتخبان (Editor’s Choice) پلی استور گوگل قرار گرفته٬ امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده و بیش از 70 میلیون کاربر در سراسر جهان آن را دانلود کرده‌اند. این اپلیکیشن بسیاری از قابلیت‌های نسخه‌ی کامپیوتری خود را به خدمت گرفته است. آن قادر به تهیه خروجی ویدیوها با وضوح ٬4K حرکت سریع رو به جلو یا اسلوموشن و قابلیت لرزشگیر ویدیویی است. PowerDirector می‌تواند به سادگی پس زمینه را با یک پرده‌ی سبز و استفاده از کروماکی عوض کنند.

افکت Glitch و ترانزیشن‌ها قابلیتی‌های تازه‌ای هستند که برای ایجاد ویدیوهایی با ظاهر مدرن به اپلیکیشن اضافه شده‌اند. بیش از 400 قالب افکت آماده٬ 30 افکت ویدیویی٬ 40 ترانزیشن و 290 استیکر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربر همچنین می‌تواند به ویدیوها نوشته اضافه کرده٬ موسیقی پس زمینه ببخشد٬ صدای ضبط شده بگذارد و افکت‌هایی را روی آن‌ها اعمال کند.

اپلیکیشن فوق قادر به استخراج ویدیوهایی سریع‌تر با پایداری بیشتر و پشتیبانی از 64 بیت است. آن سازگاری کاملی با کروم بوک‌ها داشته و می‌تواند ویدیوهای خروجی با سه وضوح 720p ٬ 1080p و 4K داشته باشد. متاسفانه این اپلیکیشن فقط مختص به پلتفرم اندروید توسعه پیدا کرده است.

قابلیت‌های کلیدی

  • پشتیبانی از بیش از 400 تم
  • تولید سریع و آسان
  • قابلیت‌های پریمیوم
  • لرزشگیر ویدیو

دانلود PowerDirector برای اندروید

Quik

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

برخلاف ویرایشگران ویدیویی حرفه‌ای بالا٬ Quik یک ابزار نسل جدید سبک و ساده است. آن ارائه کننده‌ی قابلیت‌های متفاوتی برای ویرایش ویدیوهای کوتاه است. در حدود 24 استایل ویدیویی در اینجا وجود دارد که می‌تواند برای سفارشی‌سازی ویدویها مورد استفاده قرار گیرد.

این یک همراه عالی برای کارهای ویرایش سبک است. کاربر می‌تواند عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی مورد علاقه‌ی خودش را برای ساخت یک ویدیوی منتخب سریع از آن‌ها انتخاب کند. آن می‌تواند ترانزیشن های زیبا و افکت‌هایی را به صورت هماهنگ با موسیقی پس زمینه به ویدیوی شما اضافه کند. Quik همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا 75 عکس و ویدیو کلیپ را از گالری گوشی٬ Google Photos یا Dropbox به این برنامه اضافه کنند. آن حتی می‌تواند عکس‌های متحرک را نیز به ویدیوهای شما اضافه کند.

این اپلیکیشن ویرایش ویدیو به صورت خودکار فیلم‌های تهیه شده با دوربین GoPro را تحت سه حالت مختلف و انتخاب بهترین لحظات آن تحلیل خواهد کرد. آن می‌تواند به راحتی چهره و رنگ‌ها را از فریم عکس‌ها تشخیص داده و به تقویت آن‌ها بپردازد. 23 تم با المان‌های گرافیکی و ترانزیشن‌های مناسب نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین می‌تواند به تریم یا چرخش فیلم و عکس نیز بپردازد.

100 آهنگ رایگان در داخل این اپلیکیشن قرار دارد. شما می‌توانید ویدیوهایی با وضوح 1080p یا 720p را از طریق این اپلیکیشن استخراج کنید.

قابلیت‌های کلیدی

  • ویدیوهای سریع
  • 23 تم و 100 موسیقی رایگان
  • ویرایش خودکار ویدیوهای GoPro
  • استوری‌های سریع با اپلیکیشن GoPro
  • استیکرهای GPS

دانلود اپلیکیشن Quik برای اندروید | آی او اس

VivaVideo

اپلیکیشن های موبایلی ویرایش ویدیو

این یک ویرایشگر ویدیویی رایگان برای کاربران اندروید و آی او اس است. VivaVideo طی ماه‌های اخیر محبوبیت بالایی را کسب کرده است. آن می‌تواند با اضافه کردن ترانزیشن‌ها و افکت‌های مختلف٬ ویدیوی زیبایی از عکس‌های شما همراه با موسیفی‌هایتان بسازد. VivoVideo اپلیکیشن مشهوری در زمینه‌ی ساخت یک ویدیو همراه با موسیقی است. آن همچنین گزینه‌ی مورد علاقه‌ی کاربران اپلیکیشن TikTok است.

به کمک آن می‌توانید کاربران قادر به کات٬ کراپ٬ ادغام٬ کپی و پیست هستند. این برنامه به شما اجازه می‌دهد افکت‌هایی نظیر افزایش و کاهش سرعت پخش و تار کننده را روی ویدیوهای خود اعمال کنید. افکت Glitch نیز همراه با ترانزیشن‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است VivoVideo اجازه می‌دهد از ویدیوها با وضوح 720p ٬ 1080p یا 4K خروجی بگیرید.

قابلیت‌های کلیدی

  • ساخته شده برای کاربران TikTok
  • بیش از 100 افکت ویژه
  • پشتیبانی از خروجی 4K
  • 500 میلیون کاربر

دانلود VivaVideo برای اندروید | آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*