گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 اس

گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 اس در سکوت خبری معرفی شد

گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 اس (Realme C2s)‌ با قیمتی کمتر از 50 دلار عرضه شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های این گوشی ارزان چینی بیشتر آشنا شوید.

شرکت گوشی‌ساز چینی ریلمی سومین گوشی جدید خود در سال 2020 میلادی را به نام ریلمی سی 2 اس رونمایی کرد. این گوشی برخلاف دیگر محصولات این شرکت، در سکوت کامل خبری معرفی شده است. همانطور که از نامش پیداست، این دیوایس می‌تواند ارائه کننده‌ی پیشرفت‌های جدید نسبت به مدل اصلی سی 2 باشد که آوریل سال گذشته معرفی شده بود.

ریلمی سی 2 از همان مشخصات مدل اصلی خود، شامل پردازنده Helio P22، نمایشگر 6.1 اینچی اچ دی پلاس ناچ و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اما همچنین یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد که به لطف آن می‌توانید فضای ذخیره سازی گوشی خود را تا 256 گیگابایت افزایش ببخشید.

گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 اس

برای عکاسی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داخل ناچ روی نمایشگر قرار دارد و دوربین دوگانه‌ای شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی قاب پشتی گوشی نقش بسته‌اند.

در بخش نرم افزاری نیز برخلاف ColorOS 6.0 در مدل اصلی C2، این مدل جدید به ColorOS 6.1 مجهز است، اما این هم مبتنی بر اندروید 9 پای خواهد بود. شاید این تنها تفاوتی باشد که بین دو گوشی وجود دارد.

قیمت گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 اس

Realme C2s در رنگ مشکی و با قیمت 43 دلار در تایلند عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بااین مشخصات قیمتش عالیه