گوشی Realme C2

گوشی Realme C2 مجهز به ویژگی‌های فوق‌العاده به قیمت 85 دلار معرفی شد

گوشی اقتصادی ریلمی سی 2 (Realme C2) معرفی شد. این گوشی تنها 85 دلار قیمت دارد، اما همچنان قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ادامه بیشتر با گوشی Realme C2 آشنا خواهیم شد.

بعد از معرفی گوشی Realme 3 Pro مجهز به اسنپدراگون 710 نوبت به معرفی یک گوشی اقتصادی و بسیار ارزان قیمت توسط شرکت چینی ریلمی رسید. گوشی Realme C2 در کنار مدل قبلی، به تازگی در هند رونمایی شده‌اند. سال گذشته و همچنین ابتدای سال جاری، دو مدل دیگر با نام‌های ریلمی سی 1 و ریلمی سی 1 2019 توسط این شرکت معرفی شده بودند. ریلمی سی 2 را باید جانشین آن‌ها دانست.

ویژگی‌های گوش خراش گوشی Realme C2

طراحی گوشی Realme C2 با در نظر گرفتن قیمت آن فوق‌العاده و بی‌نظیر است. این گوشی از بدنه زیبایی برخوردار شده و اطراف نمایشگر آن، حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد. ناچ بالای نمایشگر به شکل حفره آب طراحی شده و به همین دلیل مزاحمتی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

نمایشگر گوشی Realme C2 دارای اندازه 6.1 اینچ و رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس بوده و از پنلی از نوع IPS LCD بهره می‌برد. نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش گوشی 19.5:9 در نظر گرفته شده، به همین دلیل نمایشگر و در کنار آن بدنه گوشی، کشیده و لاغر هستند. با وجود ارزان بودن این گوشی، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن 90 درصد اعلام شده، چیزی که در کمتر پرچمداری قابل دستیابی است!

گوشی Realme C2

مغز متفکر گوشی ریلمی سی 2 تراشه مدیاتک هلیو پی 22 است. این تراشه از یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز سخت افزار گوشی توسط یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. ششمین نسخه از سیستم عامل سفارشی‌سازی شده شرکت ریلمی یعنی ColorOS 6.0 بر پایه اندروید 9 پای توسعه یافته و در گوشی Realme C2 به کار رفته است. حافظه رم و ظرفیت داخلی گوشی به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت است.

دوربین دوگانه اصلی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگرچه درباره نوع این سنسورها اطلاعاتی منتشر نشده است، اما به طور واضح سنسور دارای رزولوشن بالاتر رنگی بوده و دومین مورد، یک سنسور محاسبه عمق میدان محسوب می‌شود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. نرم افزار دوربین گوشی Realme C2 از هوش مصنوعی بهره می‌برد. در این گوشی خبری از اسکنر اثر انگشت نیست، اما یک سیستم تشخیص چهره در آن وجود دارد.

گوشی Realme C2

گوشی Realme C2 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. علاوه بر نسخه مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، نسخه‌ای دیگر مجهز به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز وجود دارد. قیمت این دو نسخه به ترتیب برابر 85 دلار و 115 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نمایشگر این گوشی اچ دی پلاس هست ، شما نوشتین فول اچ دی پلاس !

  2. یادمه دو سال پیش خبر تولید گوشی صد و بیست دلاری میخوندم و با شعف فراوان منتظر بودم در بازار موجود بشه تا بتونم صاحبش بشم. گرچه بنده درآمد چندانی ندارم و برای خرید یه گوشی دو میلیونی مجبور بودم یک سال تمام پس انداز کنم. همون زمان هم معتقد بودم اکثر گوشی های موجود ارزش پولی که ما بیچاره ها بابتش پرداخت می کنیم ندارن. بنابراین منتظر بودم و همچنان پس انداز می کردم و در همین حین قیمت دلار سر به آسمون کشید. بنده چهار ساله که قصد خرید گوشی دارم و حالا بین اخبار گوشی ها منتظرم ببینم شرکت های برادران چینی ما آیا گوشی پنجاه دلاری هم تولید می کنن که نمایشگر فول اچ دی و رم اونچنانی داشته باشه؟ البته اعتراف می کنم که امروز هیچ اثری از پس انداز دو ساله ی من باقی نمونده و حالا از شوخی گذشته فکر می کنم هرچند نان هم ارزش پولی که برای خریدش می پردازیم نداره اما خیلی واجب تر از آرزوهای کوچیکه …