وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس ۷ پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی فردا معرفی می‌شود

اطلاعاتی از دوربین سه گانه پشتی گوشی وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) درست یک روز پیش از رونمایی رسمی منتشر شد. گفته می‌شود سنسور اصلی دوربین این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است.

وان پلاس رسما اعلام کرده است که فردا سوم اردیبهشت ماه رسما از دو گوشی وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو پرده برداری خواهد کرد. در حالی که زمان عرضه‌ی این گوشی هنوز مشخص نیست٬ اما مطلب تازه‌ای منتشر شده که در آن به برخی اطلاعات کلیدی دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها اشاره شده است. ظاهرا مدل پرو٬ از یک دوربین بیشتر نسبت به مدل اصلی برخوردار است که جمعا ۳ دوربین می‌شود.

اطلاعات دوربین وان پلاس ۷ پرو

دوربین سه گانه پشتی وان پلاس ۷ پرو از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی٬ یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی f/2.4 با زوم ۳ برابری و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 بهره می‌برد. این اطلاعات دوربین٬ با اطلاعات دوربین سه گانه نسخه 5 جی این گوشی که وان پلاس ۷ پرو ۵ جی نام دارد یکسان خواهد بود.

انتظار می‌رود نسخه پرو و معمولی گوشی جدید وان پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت می‌گیرد. با این حال مدل پرو به لطف یک دوربین سلفی پاپ آپ از یک نمایشگر تمام صفحه بدون ناچ برخوردار است٬ در حالی که مدل اصلی از یک نمایشگر با بریدگی بالایی استفاده می‌کند. علاوه بر این٬ نمایشگر مدل پرو از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که می‌تواند از آن یک گوشی ایده‌آل برای گیمینگ بسازد.

طی سال‌های اخیر٬ وان پلاس اغلب به پایین نگه‌داشتن قیمت گوشی پرچمدار خود با حذف برخی قابلیت‌ها پایبند بوده است. با این حال گوشی‌ساز چینی با گوشی وان پلاس 7 پرو خود به دنبال دستیابی به سطح بالاتری از بازار است٬ جایی که بزرگانی همچون سامسونگ و هواوی قرار دارند. گرچه ما انتظار داریم این گوشی همچنان از قیمتی کمتر از هواوی پی 30 پرو یا گلکسی اس 10 سامسونگ برخوردار باشد٬ اما قیمت آن از پیشینیان خود بیشتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر مردم عاشق اعداد و ارقامه دروغ هستن

  2. چه خبره همه چینیا فردا میخوان پرچمدار معرفی کنن🙁