گوشی آنر 9X

بررسی ویدیویی گوشی آنر 9X

آنر 9 ایکس (Honor 9X) به عنوان جدیدترین میان رده برند چینی آنر وارد بازار ایران شده است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی کامل گوشی آنر 9X را در گجت تی وی مشاهده کنید.

چندی پیش، شرکت چینی آنر با برگزاری مراسمی در تهران از گوشی میان رده جدید خود یعنی آنر 9 ایکس (Honor 9X) برای بازار ایران رونمایی کرد. این گوشی در مرداد امسال به صورت رسمی در چین معرفی شده بود و جایگزینی برای گوشی پرفروش و موفق آنر 8 ایکس محسوب می‌شود. نمایشگر تمام صفحه، دوربین سلفی پاپ آپ، مشخصات سخت افزاری خوب، دوربین اصلی سه گانه باکیفیت، طراحی زیبا و باتری پرظرفیت مهم‌ترین ویژگی‌های آنر 9 ایکس هستند که هر یک از آنها می‌توانند یک مزیت رقابتی در بازار شلوغ میان رده‌ها باشند.

گوشی آنر 9X به نمایشگر 6.59 اینچی LTPS IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل مجهز شده که بیش از 84 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است و هیچ ناچ یا بریدگی روی آن دیده نمی‌شود و کمترین حاشیه را در طرفین دارد. 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با امکان افزایش تا سقف 512 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، دوربین سه گانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی استاندارد و 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جهنده، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری EMUI 9.1، چیپست 12 نانومتری کایرین 710 اف، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 10 واتی از دیگر مشخصات و امکانات مهم آنر 9X به شمار می‌روند.

اکنون در گجت نیوز ویدیوی بررسی آنر 9 ایکس را برای شما آماده کرده‌ایم و با مشاهده این ویدیو می‌توانید با ویژگی‌ها، مشخصات و امکانات این گوشی میان رده چینی و محبوب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی گوشی آنر 9X

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا عالیه من تازه خریدم بی نقصه

  2. همه جا نوشته 4 و 6 گیگ رم اما تو بارثاشاب نسخه 8 گیگ رم داره انبار چین قضیه چیه صحت داره یا ن ؟

  3. ب نظر من گوشی خوب و عالی هست فقط قیمتش ی خورده بالا میباشد