دانگل TiVo Stream 4K

دانگل TiVo Stream 4K سیم‌ها را از دنیای استریمینگ پاک می‌کند

دانگل TiVo Stream 4K در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این دانگل، سیم‌های بلند و دراز را از دنیای استریمینگ پاک خواهد کرد و سبک جدیدی از پخش ویدیوهای آنلاین را در اختیار کاربران می‌گذارد.

نام TiVo را بیشتر برای عرضه‌ی دستگاه‌های ضبط تصویر دیجیتال کابلی می‌ناسیم. حال این شرکت موفق به ساخت دانگلی با قیمت 50 دلاری شده است که می‌تواند سیم‌ها را از دنیای ضبط و پخش حذف کند. این شرکت در حال مذاکره برای فروش محصولات خود از طریق ارائه کنندگان برنامه‌های تلویزیونی به کسانی است که می‌خواهند محتوای اینترنتی را مشاهده کنند و توانایی یک باکس استریم نظیر Comcast را ندارند. دانگل TiVo Stream 4K یک رابط کاربری شبکه‌ای را که شما از یک دستگاه ضبط تصویر دیجیتالی (DVR) توقع دارید ارائه می‌کند. این دانگل در اصل یک دیوایس قدرت گرفته از پلتفرم اندروید با تمرکز بر توانایی‌های ارائه و مرتب‌سازی اطلاعات از سوی منبع‌های مختلف است.

سرویس‌های پشتیبانی کننده دانگل TiVo Stream 4K

آن می‌تواند قدرت را از یک ورودی HDMI یا یک رسیور خارجی دریافت کند و با رقبایی که توسط شرکت‌های Roku و Amazon عرضه شده به رقابت بپردازد. من در طول بررسی کوتاهی که از آن انجام دادم، مشاهده کردم که آن محتوا را از سرویس‌هایی نظیر Sling TV‌، Netflix، Amazon Prime Video، HBO، Youtube و Vudo (و البته مؤلف استریمینگ رایگان شرکت TiVo که سال گذشته راه اندازی شد) پشتیبانی می‌کند.

دانگل TiVo Stream 4K

در زمان راه اندازی، دانگل TiVo Stream 4K‌ آماده خواهد بود تا بر اساس اولویت‌های کاربر شخصی‌سازی شود. زمانی که برای اولین بار آن را راه اندازی می‌کنید، شما باید برخی از برنامه‌های مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید بر اساس زمان پخش برنامه‌هایتان، بدون توجه به پشتیبانی کردن دیوایس اصلی از چنین ویژگی برنامه‌ریزی کنید، آن را به پخش اضافه کرده یا به طور مثال پخش در زمانی دیگر را انتخاب کنید.

گرچه تمرکز اصلی دیوایس روی برنامه‌هایی است که شما انتخاب می‌کنید و آن‌ها را روی صفحه به نمایش می‌گذارد، اما همچنین دارای یک جستجوگر نیز هست تا بتوانید مستقیماً از طریق TiVo سرویس مد نظر خود را پیدا کنید و آن را به برنامه‌های موجود اضافه کنید.

وقتی این دانگل را دارید، احساس می‌کنید یک جعبه‌ی کوچک را در دست گرفته‌اید. ریموت کنترل آن نیز کوچک‌تر از کنترل اصلی دستگاه‌های DVR شرکت TiVo است. ما همچنین امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد پشتیبانی آن از سرویس‌های استریم نوظهور محبوبی نظیر +Apple TV و +Disney نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همون قابلیت irگوشی همراه خیلی از این بنتره