گلکسی استور

سرویس فروش گلکسی استور برای کاربران ایرانی در 6 اسفند 98 متوقف خواهد شد

بر اساس اطلاعیه جدید Galaxy Store، از تاریخ سه شنبه 6 اسفند 98 (25 فوریه 2020) سرویس فروش گلکسی استور برای کاربران ایرانی گوشی های سامسونگ متوقف خواهد شد.

فروشگاه اپلکیشن‌های سامسونگ در ابتدا در سپتامبر سال 2009 فعالیت خود را در راستای ارائه آسان‌تر خدمات و اپلیکیشن‌های اختصاصی به کاربران شروع کرد. این فروشگاه در ابتدا با نام گلکسی اپسز (Galaxy Apps) به کاربران ارائه شد، اما شرکت سامسونگ پس از مدتی با ایجاد تغییرات گسترده آن را با نام جدید گلکسی استور به کاربران عرضه کرد. کاربران می‌توانند در این فروشگاه اپلیکیشن‌های ضروری و انحصاری گوشی سامسونگ خود را به صورت رایگان یا با صرف هزینه دانلود کنند.

فروشگاه Galaxy Store سامسونگ برای کاربران ایرانی نیز در دسترس است و کاربران می‌توانند به مجموعه گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و محتواهای ضروری گوشی موبایل خود دسترسی پیدا کنند، اما سامسونگ در اقدام عجیبی قصد دارد میزان خدمات‌دهی این اپلیکیشن را برای کاربران ایرانی محدود کند، در واقع امروز، جمعه 20 دی 98 اپلیکیشن گلکسی استور با ارسال اطلاعیه‌ای به کاربران ایرانی اعلام کرد، سرویس فروش خود را از 6 اسفند 98 متوقف خواهد کرد.

جزئیات توقف سرویس فروش گلکسی استور

گلکسی استور

اپلیکیشن اختصاصی گلکسی استور سامسونگ در روز 20 دی 98 با انتشار اطلاعیه‌ای به کاربران گوشی های سامسونگ از توقف سرویس فروش خود در تاریخ سه شنبه 6 اسفند 98 (25 فوریه 2020) خبر داد. در این اطلاعیه به دلیل این اقدام اشاره‌ای نشده است، اما کاربران همچنان می‌توانند اپلیکیشن‌های رایگان را دانلود و نصب کنند، اما دیگر امکان خرید اپلیکیشن‌های پولی را نخواهند داشت. متن اطلاعیه گلکسی استور به شرح زیر است:

از تاریخ 25 فوریه 2020 (6 اسفند 98) فروشگاه گلکسی دیگر قادر نخواهد بود به مصرف‌کنندگان در ایران امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه‌ها را بدهد. لطفا توجه کنید مصرف‌کنندگان در ایران همچنان قادر خواهند بود برنامه‌های مجانی را دانلود کنند. ما از بابت هرگونه مزاحمت ایجاد شده صمیمانه پوزش می‌طلبیم. از شما سپاسگزاریم.