این تصویر از سطح ماه با ترکیب 100.000 عکس ساخته شده!

این تصویر از سطح ماه با ترکیب 100,000 عکس ساخته شده!

به تازگی یک عکاس متخصص تصویربرداری از پدیده‌های فضایی یک تصویر از سطح ماه منتشر کرده که طبق گفته او، با ادغام چیزی در حدود صد هزار عکس مختلف از قمر سیاره ما به وجود آمده است!

اندرو مکارتی (Andrew McCarthy) یک عکاس فضایی معروف بوده که به تازگی با انتشار یک تصویر از سطح ماه خبرساز شده است. این تصویر طبق گفته مکارتی با ترکیب چیزی در حدود صد هزار عکس مختلف از سطح قمر زمین به وجود آمده و این عکاس موفق شده با ادغام تصاویر، تاثیرات تار کننده و محوکننده اتمسفر زمین در هنگام عکس‌برداری از ماه را از بین ببرد.

در این تصویر خارق‌العاده از ماه درجه‌ای از کیفیت و جزئیات به بیننده نشان داده می‌شود که در حالت عادی کمتر کسی به آن دسترسی دارد.

این تصویر از سطح ماه با ترکیب 100.000 عکس ساخته شده!

در این عکس هر سایه، دره، آتش‌فشان و مسیر گدازه‌ای دیده می‌شود و در کمال شگفتی، تصویر رنگ‌هایی که قسمت‌های مختلف سطح ماه را متمایز می‌کنند را هم به نمایش گذاشته است.

این تصویر از سطح ماه با ترکیب 100.000 عکس ساخته شده!

مکارتی در حساب اینستاگرام خود می‌گوید که وضعیت کنونی ماه که به صورت کامل توسط نور خورشید روشن نشده به ما این امکان را می‌دهد که حفره‌ها و دهانه‌های سطح آن را بهتر ببینیم. این عکاس حرفه‌ای قصد دارد تا عکس خود را به صورت آنلاین به فروش بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دوستانی که علاقه دارن به عکاسی از ماه میتونن با کمتریت هزینه از ماه عکس های خیلی خوبی بگیرن با دوربین Canon Powershot SX130 قیمت دست دو 300 یا 350 بیشتر نیست

  2. این همه میگن ماه قشنگه ماه قشنگه

    دقیقا کجاش قشنگه؟

  3. خودش یه اثر هنریه

  4. حیف ادم نمیدونه اون گودال ها چقدر بزرگ هستن