سونی

سونی تمایلی به حضور در صنعت خودروسازی ندارد!

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2020 خودرو مفهومی ویژن S کانسپت را رونمایی کرد که یک سورپرایز ویژه برای این برند محسوب می‌شود، اما این برند ژاپنی تمایلی به حضور در صنعت خودروسازی ندارد.

در نمایشگاه CES 2020 شرکت سونی از خودرو مفهومی خود با نام ویژن S کانسپت پرده برداشت که می‌توان این اتفاق را یک سورپرایز بزرگ در این دوره از نمایشگاه CES محسوب کرد؛ چراکه سونی در صنعت خودروسازی فعالیتی نداشته است و معرفی نخستین خودرو این برند تعجب بسیاری را برانگیخت. شرکت سونی محصول جدید خود را به عنوان روشی برای نمایش تکنولوژی می‌داند، اما در خصوص تولید این خودرو همچنان گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد.

سونی خودروساز نخواهد شد

سونی

ایزومی کاوانیشی، مدیر بخش رباتیک سونی و مدیر پروژه ویژن S در این خصوص عنوان کرد سونی قصد ندارد به یک خودروساز تبدیل شود و این محصول همکاری سونی در تکامل خودروها خواهد بود. مدیر بخش رباتیک در ادامه افزود:

از آنجایی که گوشی های هوشمند بازار موبایل را متحول ساختند، باید در حمل و نقل نیز تغییرات گسترده‌ای شکل بگیرد و به همین دلیل شرکت سونی قصد دارد با این خودرو، تکنولوژی رانندگی و تکنولوژی سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی جدیدی را ارائه کند. ویژن S از 33 حسگر در بدنه خودرو به همراه قابلیت خودران بهره می‌برد که در سال 2020 این تکنولوژی توسط سونی تست خواهد شد. ما به دنبال توسعه تکنولوژی‌هایی هستیم که می‌توانند باعث تکامل خودروها شوند و این خودرو کانسپت یک فضای آرامش‌بخش را به همراه ایمنی و امنیت فوق‌العاده به سرنشینان ارائه می‌دهد.

سونی

کانسپت ویژن S دارای صفحه‌های پانورامایی در داشبورد است که می‌تواند اطلاعات خودرو را به خوبی به نمایش گذاشته و برای سرنشینان فیلم‌های مورد علاقه را پخش کنند. در این خودرو مفهومی سیستم صوتی 360 نصب شده است و تصاویر دوربین‌های روی گلگیر نیز توسط صفحه‌نمایش‌هایی که در گوشه‌های خودرو قرار دارد، نمایش داده می‌شوند. همچنین سرنشینان عقب خودرو قادر خواهند بود در پشت هر صندلی از یک صفحه‌نمایش استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس تمایلت به چیه ؟؟؟

    خدایا
    ناز کردن توی اقتصاد کم داشتیم که اونم شکرررر دیدیم
    مزخرف ترین برهه از تاریخ در هر زمینه ممکن