هواوی واچ جی تی 2

بررسی ویدیویی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2

با مشاهده ویدیوی بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT2) در این مطلب می‌توانید با مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اسمارت واچ چینی آشنا شوید.

شرکت هواوی در اواخر تابستان 98 از نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT2) رونمایی کرد. اسمارت واچ جدید هواوی به جای Wear OS گوگل از سیستم عامل بومی خود هواوی یعنی لایت او اس (Lite OS) بهره می‌برد. هواوی واچ GT2 در دو نسخه با اندازه 42 و 46 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود و اکنون با قیمت 3 تا 4 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

هر دو نسخه ساعت هوشمند جدید هواوی دارای نمایشگر OLED همواره روشن هستند که رزولوشن نمایشگر مدل 46 میلی‌متری 454 در 454 پیکسل و برای مدل 42 میلی‌متری 390 در 390 پیکسل است. این اسمارت واچ چینی همچنین به چیپست کایرین A1 هواوی مجهز شده و باتری آن حدود 2 هفته دوام می‌آورد. بلوتوث 5.1، جی پی اس، حسگرهای اپتیکال سنجش ضربان قلب، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری به مدت 10 دقیقه، حافظه دو گیگابایتی و امکان ذخیره 500 آهنگ، برخورداری از میکروفون و اسپیکر برای مکالمه‌های صوتی از دیگر ویژگی‌های هواوی واچ جی تی 2 به شمار می‌روند.

در ادامه، ویدیوی بررسی ساعت هواوی واچ GT2 را در استودیوی گجت نیوز برای شما آماده کرده‌ایم که با مشاهده آن می‌توانید با ویژگی‌ها، مشخصات و قابلیت‌های این اسمارت واچ محبوب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی ساعت هواوی واچ جی تی 2