شیائومی بلک شارک 3

شیائومی بلک شارک 3 احتمالا دارای 16 گیگابایت حافظه رم خواهد بود

شیائومی قصد دارد با عرضه بلک شارک 3 رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، شیائومی بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3) احتمالا اولین گوشی خواهد بود که با 16 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی شیائومی به خاطر مشخصات فنی بسیار جالب خود مشهور هستند. این سری از محصولات شیائومی به گیمرها اجازه می‌دهند بدون محدودیت به سرگرمی محبوب خود مشغول باشند. به نظر می‌رسد که مدل جدید نیز همچنان این سنت را ادامه خواهد داد. افشاگر معروف، سودانشو، توییتی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده و خبر از نسل بعدی گوشی گیمینگ شیائومی داده است: شیائومی بلک شارک 3 می‌تواند اولین گوشی موبایل با 16 گیگابایت حافظه رم باشد.

چند روز پیش شایعه دیگری منتشر شده بود که به زودی شاهد معرفی این گوشی در فوریه 2020 خواهیم بود. به علاوه، می‌دانیم که گوشی گیمینگ جدید این برند چینی شاید مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 865 و نمایشگری با نرخ رفرش بالا باشد.

انتظار داریم که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود. گفتنی است که طی روزهای گذشته مدل جدیدی با اسم رمز Shark KLE-A0 گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات را دریافت کرده است. به گفته منابع این مدل گوشی ممکن است نسخه 5G گوشی جدید بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3 5G) باشد.

پیش از این، بنیان‌گذار و مدیر عامل بلک شارک، وو شیمین، گفته بود که نمونه اولیه اولین گوشی هوشمند بلک شارک با پشتیبانی از شبکه 5G تولید شده است و در حال حاضر در مرحله بهره‌برداری قرار دارد. این محصول در نیمه اول امسال عرضه خواهد شد. با این حال، در حال حاضر، اطلاعات رسمی در مورد ظاهر و مشخصات گوشی جدید بلک شارک در دست نیست.