گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip)

گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip)؛ نام دومین نسل گوشی منعطف سامسونگ

یک افشاگر ادعا می‌کند که نام دومین نسل گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) خواهد بود. این گوشی متفاوت از گلکسی فولد است و هم اندازه‌ی گوشی‌های معمولی خواهد بود.

ما تصاویر زیادی را از دومین نسل گوشی منعطف کمپانی سامسونگ دیده‌ایم و می‌دانیم که به احتمال فراوان، 11 فوریه (22 بهمن 98) در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 معرفی خواهد شد. ما همچنین متوجه شده‌ایم که این گوشی عملاً جایگزین گلکسی فولد نیست و تحت یک برند جدیدی به سبد محصولات شرکت سامسونگ افزوده می‌شود.

گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip)

پیشتر ما شنیده بودیم این گوشی گلکسی Bloom نام دارد و حتی آقای DJ Koh مدیرعامل سامسونگ موبایل نیز همین نام را اعلام کرده است. اما حالا یک افشاگر مورد اعتماد به نام Ice Universe اعلام کرده است که Bloom فقط یک کدنام است و محصول نهایی تحت برند گلکسی زد فلیپ عرضه خواهد شد. هفته‌ی گذشته تصویری تار منتشر شده بود که به نظر می‌رسد از یک پوستر تبلیغاتی رسمی یا شاهد هم یک اسلاید برای مراسم رونمایی ثبت شده است. حال Ice Universe نیز این نام جدید را در کنار یک پوستر منتشر کرده است. اما از آنجایی که این شخص گذشته‌ی خوبی در افشای اطلاعات صحیح محصولات دارد، ما می‌توانیم به آن اعتماد کنیم.

منتظر گلکسی زد فلیپ باشید

هنوز مشخص نیست گوشی منعطف آینده‌ی سامسونگ چه زمانی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. تصاویری از آن طی هفته‌های گذشته در دنیای واقعی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی برخلاف گلکسی فولد، اندازه‌ی یک گوشی معمولی است که به صورت عمودی از وسط تا خواهد شد. این ما را به یاد گوشی تازه معرفی شده‌ی موتورولا ریزر 2019 می‌اندازد. ما همچنین شنیده‌ایم که این گوشی به فناوری شارژ سریع Super Fast Charging و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز خواهد بود.

اگر در مورد این دیوایس تاشو کنجکاو هستید، احتمالاً طی هفته‌های آینده خبرهای جدیدی از آن به دست ما برسد که با شما آن‌ها را به اشتراک خواهیم گذاشت. ما را دنبال کنید.