ال جی

گزارش اولیه درآمد فصل چهارم 2019 شرکت ال جی منتشر شد

شرکت ال جی که به عنوان غول تکنولوژی کره‌ای در جهان شناخته می‌شود، گزارش درآمدی خود مربوط به فصل چهارم 2019 را منتشر کرد که آمارها از درآمد تلفیقی 16.1 تریلیون وورن کره جنوبی حکایت دارند.

بر اساس گزارشی که توسط شرکت ال جی منتشر شده است درآمدهای تلفیقی آزمایشی این شرکت در سه ماهه چهارم 2019 بیش از 16.1 تریلیون وون کره جنوبی بوده است و سود عملیاتی آن هم به 98.6 میلیارد وون کره جنوبی می‌رسد.

جزئیات درآمد ال جی در فصل چهارم 2019

مجموع فروش سالیانه هم نزدیک 62.3 تریلیون وون کره جنوبی است که بیشترین میزان فروش سالیانه تاریخ ال جی است. البته این سومین سال متوالی است که میزان فروش سالیانه LG بالاتر از 60 تریلیون بوده است. انتظار می‌رود سود عملیاتی سالیانه هم 2.4 تریلیون وون کره جنوبی باشد که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

این آمار و ارقام مربوط به درآمدهای تلفیقی آزمایشی هستند که بر پایه استاندارد K-IFRS تهیه گردیده تا پیش از ارائه گزارش نهایی درآمدها (شامل سود خالص)‌ به سرمایه‌گذاران ارائه گردد. جزئیات بیشتر به تفکیک هر بخش طی ماه جاری به طور رسمی منتشر خواهند شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*