ال جی

ال جی برای خلق نوآوری‌های بین شرکتی با مایکروسافت همکاری می‌کند

شرکت ال جی الکترونیکس در راستای سرعت بخشیدن به خلق نوآوری‌های بین شرکتی (B2B Innovation) با شرکت مایکروسافت همکاری می‌کند.

ال جی الکترونیکس با همراهی مایکروسافت ساخت سیستم‌های سرگرمی-رسانه‌ای ویژه اتومبیل، سیستم‌های مدیریت ساختمان و دیگر همکاری‌های میان بنگاهی (B2B) را پیش خواهد برد. آن‌گونه که در CES 2020 اعلام‌شده، ال جی با بهره‌گیری از سرویس‌های Microsoft Azure و هوش مصنوعی آن قصد دارد به عنوان موتورهای رشد شرکت، تحول دیجیتال کسب‌وکارهای میان بنگاهی خود را سرعت بیشتری ببخشد.

جزئیات همکاری ال جی و مایکروسافت

ال جی

سال گذشته ال جی همکاری با مایکروسافت را برای بهبود و رشد بیشتر کسب‌وکار سیستم سرگرمی-رسانه‌ای و اتومبیل خودران آغاز کرد. ال جی وسعت پروژه‌های جدید بخش خودرویی را گسترش داده و قصد ورود به فضاهای تجاری جدید را دارد.

ال جی می‌خواهد با بهره‌گیری از Azure سیستم‌های مدیریتی‌اش را بهبود بخشد. به شکلی که سیستم کنترل انرژی ساختمان (BECON) به شکلی کارآمدتر توانایی مدیریت و کنترل سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) را داشته باشد. هم‌زمان با گسترش سیستم BECON در سراسر دنیا با پشتیبانی مایکروسافت، ال جی با کمک سرویس ابری داده و هیبرید Azure به همراه سرویس‌های هوش مصنوعی، نسخه جدید BECON را توسعه خواهد داد.

قرار است یکپارچگی با Azure، راهکار سرگرمی-رسانه‌ای درون اتومبیل ال جی را هم بیش از پیش تقویت کند. این محصول بر پایه ترکیب قدرتمند webOS Auto ال جی و پلتفرم Microsoft Connected Vehicle برای نسل بعدی ماشین‌های متصل بنا می‌گردد. برای نسخه بعدی webOS Auto، ال جی امکانات گوناگونی از تجربیات رابط کاربری انسان-ماشین (HMI)‌، به خصوص در زمینه سرگرمی-رسانه‌ای درون خودرو و بهره‌وری کار را به آن خواهد افزود.

سیستم‌های سرگرمی-رسانه‌ای ال جی تکنولوژی‌های دستیار شخصی مجازی ال جی را با راه‌کار شتاب‌دهنده دستیار مجازی Microsoft درهم می‌آمیزد و اتومبیل سازان دستیارهای شخصی اختصاصی خودشان را خواهند داشت تا تجربه برند‌شان را بهبود بخشند و سرویس‌های متصل متعددی را برای کاربر نهایی فراهم سازند. پلتفرم نرم افزاری نوآورانه رابط کاربری انسان-ماشین هم با این هدف توسعه کسب درآمد از سرویس‌های دیجیتال جدید طراحی شده است.

دکتر Lee Sang-yong معاون ارشد و رئیس مرکز راهکارهای تجاری و خودرویی در ال جی الکترونیکس می‌گوید:

مایکروسافت تکنولوژی‌های مکمل و هم‌افزایی لازم برای توسعه راهکارهای بنگاه-به-بنگاه (B2B)‌ ال جی را فراهم می‌آورد. همکاری ما با مایکروسافت به پیشرفت فضای رقابتی و تحول دیجیتال در حوزه‌های مدل تجاری بین بنگاهی ال جی کمک می‌کند که نشان‌گر موتور رشد آینده‌مان هستند.

Sanjay Ravi مدیرکل صنعت اتومبیل در Microsoft Corp می‌گوید:

مایکروسافت به دنبال توانمندسازی شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل به سوی تحول دیجیتالی و خلق موقعیت‌های تجاری نوین است. ال جی به دنبال پرورش نوآوری است و با ساخت فرهنگ داده محور و توانمندی‌های دیجیتال، سرویس‌های با ارزش افزوده جدید برای مشتریانش فراهم می‌آورد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*