خودروی سال 2020 آمریکای شمالی

برندگان خودروی سال 2020 آمریکای شمالی معرفی شدند

در رقابت خودروی سال 2020 آمریکای شمالی ، سه خودرو شورولت کوروت استینگری، جیپ گلادیاتور و کیا تلوراید در سه کلاس مختلف به عنوان برنده اعلام شدند.

در نیمه‌نهایی رقابت خودروی سال 2020 آمریکای شمالی 30 خودرو به رقابت پرداختند و داوران پس از بررسی امتیاز هر یک از این خودروها در تست‌های مختلف، لیستی را منتشر کردند که شاهد اسامی سه خودرو برنده در سه کلاس خودرویی هستیم. این دوره از رقابت در سه کلاس خودروی آمریکای شمالی، خودروی کاربردی و خودروی پیکاپ سال برگزار شده که در ادامه با برندگان این دوره آشنا می‌شویم.

برندگان خودروی سال 2020 آمریکای شمالی

خودروی سال 2020

شورولت کوروت استینگری لقب خودروی سال 2020 آمریکای شمالی را پس از شکست دو خودرو تویوتا سوپرا و هیوندای سوناتا از آن خود کرد. گفتنی است خودرو شورولت کوروت در سال‌های گذشته نیز موفق به دریافت این جایزه شده بود. در واقع مدل C5 شورولت کوروت در سال 1998 و مدل C7 آن در سال 2014 این عنوان را از آن خود کردند. کیا تلوراید نیز موفق شد در بخش خودروی کاربردی سال 2020 با شکست هیوندای پالیسید و لینکلن آویاتور جدید عنوان برنده این بخش را به خود اختصاص دهد.

در بخش پیکاپ نیز خودرو جیپ گلادیاتور با عملکرد بهتری از رم هوی دیوتی و فورد رنجر به عنوان پیکاپ سال 2020 آمریکای شمالی دست پیدا کرد. برندگان این دوره از رقابت‌های خودروی سال آمریکای شمالی طی مراسمی در مرکز TCF دیترویت رونمایی شدند. گفتنی است این مراسم به نمایشگاه خودرو دیترویت ارتباطی ندارد. جا دارد به برندگان سال گذشته نیز اشاره‌ای کنیم که در آن جنسیس G70 در کلاس خودروی سال، هیوندای کنا در کلاس خودروی کاربردی و رم 1500 در کلاس پیکاپ‌ها به عنوان برنده معرفی شده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*