هواوی پی 40 پرو

رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو نمایانگر دوربین چهارگانه این گوشی هستند

تازه‌ترین رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو از وجود چهار دوربین در پنل پشتی آن خبر می‌دهند. این در حالی است که پیش‌تر شایعاتی از تجهیز این پرچمدار به دوربین پنج‌گانه شنیده بودیم.

در رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو سه دوربین را می‌بینیم که با چیدمان عمودی در یک ردیف هستند. به نظر می‌رسد پایینی، لنز مربع‌شکل داشته باشد؛ پس آن را باید دوربین پریسکوپی بدانیم. برخلاف هواوی پی ۴۰، ‌ماژول کوچک‌تری هم در سمت راست‌ قرار دارد که می‌تواند سنسور سه‌بعدی ToF یا دوربین ماکرو باشد.

رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی 40 پرو

هواوی در میت 30 پرو از یک مجموعه دوربین کلاسیک استفاده کرد؛ اما برای فناوری زوم P40 پرو، ظاهرا نقشه‌هایی چیده است. حتی گمانه‌زنی‌ها از زوم اپتیکال 10 برابری آن حکایت دارند.

متاسفانه این تصاویر کیفیت بالایی ندارند و متن درج شده روی ماژول دوربین، خوانا نیست. اما به تازگی رندرهای باکیفیت‌تری را از هواوی پی 40 دیدیم که به وجود یک لنز فوق عریض 17 میلی‌متری و یک لنز تله‌فوتو 80 میلی‌متری اشاره داشتند. فاصله کانونی دوربین اصلی نیز باید حدود 20 میلی‌متر باشد.

 هواوی پی ۴۰

هواوی پی 40

دوربین‌های سلفی این دو پرچمدار، مشابه به نظر می‌رسند و اینجا هم مجموعه دوگانه‌ای را می‌بینیم که درون حفره‌ی کپسولی‌شکل جای گرفته؛ می‌توان حدس زد که یکی دوربین معمولی و دیگری، فوق عریض است.

رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو رنگ‌های احتمالی آن را نیز نشان می‌دهند که شامل مشکی، طلایی، نقره‌ای، آبی و سفید می‌شود. کمپانی چینی، پرچمداران جدید خود را در ماه مارس (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) معرفی خواهد کرد.