قیمت سایپا کوییک آر

قیمت سایپا کوییک آر در بازار آزاد در دی 98 مشخص شد

پس از اینکه شرکت سایپا نخستین سری از سایپا کوییک R را به مشتریان تحویل داد، بلافاصله دلالان قیمت سایپا کوییک آر را در بازار آزاد ایران مشخص کردند.

سایپا کوییک آر محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است که در خطوط تولید پارس خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. از امکانات این خودرو می‌توان به سنسور دماسنج محیط، بلوتوث، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ترمز ABS و EBD، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، صندلی‌های ISO FIX، سنسور پارک عقب، صندلی 6 حالته راننده و دو کیسه هوا اشاره کرد.

قیمت سایپا کوییک آر در بازار آزاد

قیمت سایپا کوییک آر

گروه خودروسازی سایپا و زیرمجموعه آن یعنی پارس خودرو برای سایپا کوییک R قیمت مصوب 69 میلیون تومان را در نظر گرفتند، اما پس از اینکه سری اول این خودرو به مشتریان تحویل داده شد، دلالان در بازار برای آن حاشیه سود 20 میلیون تومانی را لحاظ کردند و اکنون قیمت این خودرو در آگهی‌های فضای مجازی بین 88 تا 91 میلیون تومان تعیین شده است.

سایپا کوییک R مدل فیس لیفت نسخه اصلی خود محسوب می‌شود و فقط از لحاظ ترکیب رنگ و نوع رینگ با نسخه اصلی متفاوت است. با توجه به اینکه قیمت کوییک R در بازار توسط دلالان تنظیم می‌شود، از این رو مالکان این خودرو نمی‌توانند آن را کمتر از 88 میلیون تومان در بازار به فروش برسانند. گفتی است کوییک آر در حالی با قیمت آزاد 90 میلیون تومان آگهی می‌شود که در سال 97 قیمت سایپا کوییک اتوماتیک در بازار آزاد با امکاناتی چون سنسور باد لاستیک، استارت دکمه ای، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل و نمایشگر لمسی کمتر از 90 میلیون تومان بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دلال کجا بود اگر هم باشن خود شرکته وگرنه کی اینقدر گردن کلفته که بیاد 20 میلیون بکشه روی هر ماشین

  2. رنگ مشکیش چ حذاب و خوبه

  3. وطنم پاره ی تنم

  4. خدایی این مسولین بی عرضه چی کارن این وسط دارن ،ببخشیدا چ غلطی میکنند دهنمون سرویس شد بخدا