همراه اول

همراه اول در بهره‌وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات رتبه نخست را کسب کرد

صبح روز یکشنبه 29 دی 98 در مراسمی اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام شد که بر اساس آن همراه اول موفق شد در بهره‌وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات رتبه نخست را از آن خود کند.

صبح روز یکشنبه 29 دی 98 مراسمی در مرکز مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که در این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، دبیر همایش، جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور حضور داشتند. طی این مراسم اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام شد و از مدیران تعدادی از این شرکت‌ها نیز تقدیر به عمل آمد. گفتنی است شرکت‌های برتر طبق شاخص‌های بیشترین فروش، بیشترین سودآوری، بالاترین ارزش بازار، بالاترین ارزش افزوده، بیشترین دارایی، بالاترین اشتغال زایی، بالاترین بهره‌وری کل عوامل انتخاب شدند.

کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات توسط همراه اول

همراه اول

اپراتور اول تلفن همراه کشور از میان 500 شرکت برتر در شاخص بیشترین فروش موفق به کسب رتبه هفدهم شد و هلدینگ همراه اول نیز در گروه ارتباطات و مخابرات از لحاظ شاخص بهره‌وری کل عوامل توانست رتبه اول را کسب کند. علاوه بر این، شرکت‌هایی که به اپراتور همراه اول وابسته هستند نظیر شرکت نقش اول کیفیت (ناک) توانست در شاخص بیشترین فروش در گروه ارتباطات و مخابرات رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

سازمان مدیریت صنعتی ایران که تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور محسوب می‌شود، از سال 1377 شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی می‌کند و بیست‌ودومین رتبه‌بندی انجام شده نیز طبق عملکرد شرکت‌ها در سال 1377 بوده است. سازمان مدیریت صنعتی ایران از اهداف رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به مواردی چون معرفی شرکت‌های برتر ایران طبق رتبه‌بندی IMI100، گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین، ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی، شفاف‌سازی فضای کسب و کار اشاره کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*