زولا

ثبت‌نام دوره‌ی نهایی مسابقات لیگ ۹۸ زولا با جوایز میلیونی آغاز شد

مسابقات لیگ ۹۸ بازی زولا پس از برگزاری سه دوره‌ی موفق و جذاب، کم‌کم آماده‌ی آخرین دوره‌ی خود در سال جاری می‌شود و از حالا می‌توانید با ثبت‌نام در این دوره، شانس خود را برای تصاحب جوایز میلیونی و همین‌طور شرکت در مسابقات جهانی را امتحان کنید.

گزارشی از دوره سوم لیگ 98 زولا

بازی شوتر آنلاین رایگان زولا که توسط شرکت سورنا گیمز در ایران منتشر شده است، به عنوان تنها بازی پلتفرم PC در کشور شناخته می‌شود که مسابقات رسمی و لیگ منسجم و منظمی در اختیار دارد. تیم‌های مختلفی از سراسر ایران در دوره‌های مختلف لیگ زولا حضور پیدا می‌کنند تا شانس خود را برای دستیابی به جوایز میلیونی و در نهایت، راه‌یابی به مسابقات جهانی امتحان کنند.

زولا

مسابقات لیگ ۹۸ زولا در چهار دوره انجام می‌شود که تا به امروز، سه دوره از آنها برگزار شده و با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده است. هدف از برگزاری این مسابقات در چهار دوره، پایه‌گذاری و ایجاد رقابت‌های «سوپر لیگ» در آینده‌ای نزدیک است. در هر دوره ۲ تیم اول و دوم به مسابقه جایزه بزرگ زولا (فینال ۸ تیم) راه پیدا می‌کنند تا در قالب «سوپر لیگ» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

فینال جایزه بزرگ در اسفند ماه با حضور 8 تیم برتر لیگ زولا برگزار خواهد شد تا قهرمان ایران در سال جاری شناخته شود و نماینده ایران در مسابقات جهانی زولا شناخته شود.

زولا

سه دوره گذشته لیگ ۹۸ بازی زولا، با بالاترین سطح کیفی ممکن و بهره گیری از زیرساختهای مناسب فرصت خوبی برای علاقمندان به ورزش‌های الکترونیکی را فراهم کرده که در یک لیگ حرفه ای مهارت و توانایی‌های خود را به چالش بکشند.

لازم به ذکر است که در سه دوره‌ی پیش لیگ ۹۸ زولا، تیم‌های برتر جمعا مبلغ ۶۰ میلیون تومان را به خانه بردند.

حال، ثبت‌نام دور چهارم رقابت‌های لیگ ۹۸ بازی زولا آغاز شده و شما می‌توانید خود را برای رسیدن به مرحله‌ی فینال و دست‌یابی به میلیون‌ها تومان جایزه‌ی نقدی، محک بزنید. جوایز تیم‌های برتر این دوره به شرح زیر است:

تیم اول: ۱۰ میلیون تومان

تیم دوم: ۶ میلیون تومان

تیم سوم: ۴ میلیون تومان

زولا

توجه داشته باشید که تنها ۱۲۸ تیمی که زودتر ثبت نام کرده باشند، جواز شرکت در دور نهایی مسابقات را خواهند داشت و تنها تا ۳۰ دی برای ثبت نام فرصت دارید.

لینک فرم ثبت نام و قوانین لیگ ۹۸ از اینجا قابل دسترس است.

برای آگاهی از اخبار و جزئیات مسابقات، می‌توانید صفحه مسابقات زولا@iranzulaesport را در اینستاگرام دنبال کنید.

همچنین آخرین اخبار، گزارشات و رویدادهای مرتبط با مسابقات و بازی زولا را می‌توانید از طریق بلاگ اختصاصی وب‌سایت رسمی زولا دنبال کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*