سامسونگ گلکسی ای 31

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 31 و گلکسی ای 41 فاش شد

اطلاعات جدید و جالب توجه‌ای در مورد دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 31 و گلکسی ای 41 لو رفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سامسونگ در سال 2019 تصمیم گرفت تا جان دوباره‌ای به موبایل‌های خانواده A ببخشد و با عرضه گوشی‌هایی همچون A50 و A70 توانست نظر بسیاری از دوست‌داران تکنولوژی را به خود جلب کند. موبایل‌هایی که در کنار دوربین مطلوب، صفحه نمایش قابل قبول و سخت‌افزار خوبی که داشتند، از قیمت مناسبی نیز بهره می‌بردند و در اغلب کشورها به پرفروش‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ تبدیل شده بودند. چشم‌بادامی‌ها قصد دارند در سال 2020 نیز سیاست خود مبنی‌بر گسترش خانواده A را ادامه دهند و با معرفی گلکسی A51 و گلکسی A71 رسما رقابت برای تصاحب بازار تلفن‌های هوشمند کمی گران‌قیمت را آغاز کردند و حالا با سامسونگ گلکسی ای 31 و گلکسی ای 41 می‌خواهند بازار میان‌رده‌های اقتصادی را هم مال خود کنند.

مشخصات دوربین و باتری سامسونگ گلکسی ای 31 و گلکسی ای 41

بر اساس اخبار منتشر شده گلکسی A31 دوربینی دوگانه خواهد داشت که از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و جهشی قابل توجه نسبت به دوربین گلکسی A30 محسوب می‌شود. همچنین سامسونگ برای میان‌رده جدید خود احتمالا از یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع استفاده کند.

لنز اصلی دوربین گلکسی A41 هم 48 مگاپیکسلی است و لنزهای دیگری نیز به افزایش کیفیت عکاسی شما کمک خواهد کرد که متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. دوربین سلفی سامسونگ Galaxy A41 احتمالا 25 مگاپیکسلی بوده و مدل پایه این تلفن هوشمند 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

فعلا هیچ اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه این گوشی‌ها نداریم، اما بعد از رونمایی رسمی از خانواده گلکسی اس 20 قطعا سامسونگ اطلاعات بیشتری از میان‌رده‌های خود منتشر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*