بهترین محصولات از نظر تعمیرپذیری

iFixit بهترین محصولات از نظر تعمیرپذیری در سال 2019 را اعلام کرد

گروه iFixit فهرستی از بدترین و بهترین محصولات از نظر تعمیرپذیری در سال 2019 را اعلام کرده است. شاید بعد از دیدن این فهرست‌ها متعجب شوید که محصولات کمپانی اپل و سامسونگ در رأس بدترین‌ها هستند!

تعمیر یک دستگاه می‌تواند گزینه‌ی کم هزینه‌تری در مقایسه با تعویض آن باشد. اما آیا تعمیر محصولات مختلف هزینه‌ی یکسانی دارد؟ iFixit تصمیم گرفته فهرستی از بهترین محصولات از نظر تعمیرپذیری که در سال 2019 عرضه شده‌اند را منتشر کند. این محصولات به ترتیب زیر هستند:

بهترین محصولات از نظر تعمیرپذیری

  1. فیرفون 3 (امتیاز 10 از 10)
  2. مک پرو 2019 (امتیاز 9 از 10)
  3. ایکس باکس وان اس All Digital Edition (امتیاز 8 از 10)

در هر سه مورد، دسترسی به سخت افزارهای مختلف آسان است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را از دستگاه جدا کرده و جایگزین کنید. در برخی موارد وجود علائم خاصی در داخل بدنه‌ی دستگاه باعث افزایش امتیاز نیز شده است.

اما بدترین محصولات از نظر تعمیرپذیری به ترتیب زیر هستند:

بدترین محصولات از نظر تعمیرپذیری

  1. اپل ایرپادز پرو (امتیاز 0 از 0)
  2. مک بوک پرو 16 اینچ 2019 (امتیاز 1 از 10)
  3. سامسونگ گلکسی فولد (امتیاز 2 از 10)

در مورد گوشی گلکسی فولد، انتقادات زیادی نسبت به لولاها وجود دارد. کسانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند نیز به وجود چسب‌کاری زیاد در ایرپادز اشاره می‌کنند که عدم امکان اسمبل مجدد آن را به همراه دارد. در واقع اسمبل مجدد آن غیرممکن است!

ما در اینجا باید به سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت نیز اشاره کنیم. اگر چه این محصول امتیاز نه چندان عالی 5 از 10 را دریافت کرده است، اما iFixit مایکروسافت را برای تعهد به تعمیر دستگاه خود ستایش می‌کند. اولین مدل‌های سرفیس لپ تاپ امتیاز 0 از 10 را از نظر تعمیرپذیری دریافت کرده‌اند.

شکننده‌ترین گوشی ها در سال 2019

لازم به ذکر است که گوشی‌های گوگل پیکسل 4 ایکس ال و شیائومی ردمی نوت 7 نیز از نظر گروه Jerry Rig Everything به عنوان شکننده‌ترین گوشی‌های سال 2019 اعلام شده‌اند. این گروه که صاحب یک صفحه بسیار محبوب در یوتیوب است، همواره به بررسی مقاومت گوشی‌ها می‌پردازد. در طول این آزمایش‌ها، گوشی شیائومی ردمی نوت 7 با دست خالی خم شده است. همین داستان در مورد گوشی پیکسل 4 ایکس ال نیز رخ داده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ گلکسی فوللد خودشونم بار اول نمیدوستن چی ساختن انقدر عجیب غریب بود

  2. دم مایکروسافت گرم ک همچون سونی بنجول فروش نیست

  3. ایکس باکس وان اس ال دیجیتال الان با قیمت تقریبی دو میلیون واقعا یک شاهکار محضه