گوشی 5G

بر اساس پیش‌بینی موسسه گارتنر فروش گوشی های هوشمند امسال افزایش می‌یابد

گارتنر که یک شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی است، در جدیدترین پیش‌‌بینی خود اعلام کرده که میزان فروش گوشی های هوشمند در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس اعلام موسسه گارتنر انتظار داریم که در سال جاری میلادی شاهد افزایش رونق بازار گوشی‌های هوشمند و از اینرو افزایش میزان فروش باشیم. ارقام مورد پیش‌بینی گارتنر از رشد 1.7 درصدی میزان فروش گوشی های هوشمند در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 خبر می‌دهد. باید اشاره کرد که میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سال گذشته نسبت به سال 2018 با کاهش 2 درصدی همراه بود.

گوشی 5G

گارتنر انتظار دارد که این رشد در میزان فروش عمدتا از بازار بزرگ چین و دیگر بازارهای نوظهور منطقه آسیا و اقیانوس آرام حاصل شود. به علاوه انتظار می‌رود که بازار دستگاه‌های 5G بتواند 12 درصد از کل میزان فروش گوشی‌های هوشمند را در سال 2020 به خود اختصاص دهد.

همچنین بر اساس پیش‌بینی این شرکت آمریکایی، انتظار می‌رود که با کاهش قیمت گوشی‌هایی که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند و افزایش تعداد کاربران این نوع گوشی‌های همراه، شاهد افزایش سهم گوشی‌ های 5G در بازار باشیم و تا پایان سال 2022 این دستگاه‌ها به طور کلی 43 درصد از بازار فروش گوشی‌های هوشمند را در اختیار بگیرند.

علی‌رغم این چشم‌انداز مثبت، گارتنر پیش‌بینی می‌کند که شاهد افت در میزان فروش گوشی‌های هوشمند طی دو سال آینده باشیم و انتظار می‌رود که در سال 2022 نزدیک به 20 میلیون دستگاه میزان فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال 2020 کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*