حالت دسکتاپی گوشی های ال جی اندروید 10

حالت دسکتاپی همراه اندروید 10 به گوشی‌های ال جی می‌آید

یک افشاگر دریافته است که ال جی به صورت مخفیانه حالت دسکتاپی را همراه با اندروید 10 به گوشی‌های خود آورده است. به واسطه‌ی این ویژگی شما می‌توانید گوشی خود را به یک کامپیوتر دسکتاپی اندرویدی تبدیل کنید.

بنا به دلایلی٬ ال جی این موضوع را مخفی نگه داشته است٬ اما این شرکت همانند رقبای خود٬ سامسونگ و هواوی٬ همراه به‌روزرسانی اندروید 10 قصد دارد حالت دسکتاپی را در اختیار کاربران گوشی‌های خودش قرار دهد. این ویژگی توسط یک یوتیوبر که مشغول گشت و گذار در گوشی ال جی وی 50 تینکیو 5G پس از دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 بوده کشف شده است.

حالت دسکتاپی به صورت مخفیانه به گوشی‌های ال جی اضافه شد

اندروید 10 به صورت پیشفرض حالت دسکتاپی توسعه پیدا کرده توسط گوگل را در خود جای داده است٬ اما آن خیلی جالب نیست. نسخه دسکتاپی ال جی در بزرگ‌سازی ابعاد نمایشگر٬ عملکرد به مراتب بهتری دارد؛ هرچند آن هم نیازمند بهبود است.

Desktop Mode شرکت ال جی از پنجره‌هایی با سایز تنظیم شونده پشتیبانی می‌کند که مالتی‌تسکینگ شبیه به کامپیوترها را ارائه می‌کند. شما نیازمند یک آداپتور USB Type-C به HDMI هستید که به یک مانیتور وصل شود. همچنین یک کیبورد و ماوس را نیز باید به آن متصل کنید.

گوشی V50 از هفته‌ی گذشته دریافت به‌روزرسانی LG UX 9.0 بر پایه‌ی اندروید 10 را آغاز کرده است. دو گوشی دیگر G8 و G7 One نیز اخیراً آن را دریافت کرده‌اند. بنابراین اگر شما هم صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید و یک مانیتور و آداپتور مناسب در اختیار دارید٬ می‌توانید گوشی خود را به یک کامپیوتر دسکتاپی اندرویدی تبدیل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*