اسنپ فود

اسنپ فود ، تمام خوردنی‌های اطراف شما

سفارش آنلاین غذا به جنبه‌ای جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. هر جا و در هر موقعیتی که باشیم، تنها چند کلیک با سفارش غذای مورد علاقه‌مان فاصله داریم.

گوشی هوشمند خود را برمی‌دارید، اخبار را چک می‌کنید، به دوستتان پیام می‌دهید و سراغ اسنپ فود می‌روید. مهم نیست چه چیزی هوس کرده‌اید یا رستوران مورد علاقه‌تان چیست، مهم نیست رژیم شما گیاهی است یا عاشق گوشت هستید، همه چیز در اسنپ‌فود حاضر و مهیا است.

شامتان را سفارش داده‌اید و منتظرید زنگ در به صدا در آید، نوش جان.

اگر ساکن تهران باشید، می‌توانید سراغ سوپرمارکت‌های اسنپ فود هم بروید و شیر و تنقلات و هر چه در خانه کم دارید را سفارش دهید.

اسنپ فود هر آنچه به سفارش آنلاین غذا و خرید مواد غذایی مربوط است را پوشش می‌دهد تا در هیاهوی این روزها، زندگی ساده‌تری داشته باشیم.

اما، چرا از اسنپ فود استفاده کنیم؟

بیش از ۱۰.۰۰۰ رستوران فعال در تهران

بیش از ده هزار رستوران در تهران در اسنپ‌فود فعال هستند؛ این عدد در سراسر ایران به بیش از ۱۵ هزار رستوران می‌رسد. یعنی چه هوس غذای دریایی کنید، چه بخواهید برای یک مهمانی خانوادگی غذای ایرانی سفارش دهید و چه بخواهید روز تعطیل را جلوی تلویزیون و با پیتزا بگذرانید، با اسنپ‌فود هیچ محدودیتی ندارید.

اسنپ فود تصمیم‌گیری در مورد انتخاب رستوران را هم برایتان ساده کرده است. هر سرویس‌دهنده، اعم از رستوران، سوپرمارکت، نانوایی و کافه، با نظرات و تجربیات کابران قبلی در زمینه کیفیت، زمان ارسال، بسته بندی و غیره امتیازی بین ۱ تا ۵ کسب کرده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت رستوران های خوب اطراف خود را انتخاب کنید و از سفارشتان لذت ببرید.

بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ کاربر در تهران

استفاده بیش از یک میلیون نفر از اسنپ فود فقط در شهر تهران اتفاقی نیست. سرویس‌ها و امکانات متنوع ما که روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است دلیل اعتماد و رضایت شماست.

اسنپ اکسپرس: غذای شما در صف تحویل پیک رستوران نمی‌ماند و به صورت اختصاصی ارسال می‌شود.

سرویس اختصاصی تحویل غذای اسنپ فود ۱۲ دقیقه پس از تحویل گرفتن غذا از رستوران، سفارش را به دستتان می‌رسد. هر پیک تنها ۱ سفارش را تحویل می‌گیرد تا ضمن تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را سالم و گرم به شما برساند.

تخفیف‌های هیجان‌انگیز: هر روز هفته اسنپ‌فود روی منوی تعدادی رستوران متفاوت تخفیف دارد که در اپلیکیشن قابل سفارش‌اند.

فودپارتی: هر روز در زمان ناهار و شام، تعداد محدودی غذا با تخفیف‌های استثنایی ارائه می‌شوند. این تخفیف علاوه بر تخفیف روی منوی رستوران‌ها است.

همین الان سری به اسنپ فود بزنید، شاید غذای مورد علاقه شما در فود پارتی باشد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم ۴۵۰ نفره پشتیبانی اسنپ فود، ۲۴ ساعت شبانه‌روز با صبر و حوصله تمام مشکلات احتمالی پیش آمده را پیگیری می‌کنند تا رضایت شما را در استفاده از سرویس حفظ کنند.

خدمات متنوع: صبح جمعه است و هوس حلیم کرده‌اید؟ یا هوا سرد است و نمی‌خواهید تا نانوایی بروید؟ اسنپ فود همه موارد لازم را در سرویس‌های جدید خود فراهم کرده است: رستوران، کافی‌شاپ، نانوایی، شیرینی‌فروشی، پروتئینی و میوه‌فروشی.

سرویس‌های جدیدی نیز به تدریج به این موارد اضافه خواهند شد؛ ضمن اینکه این خدمات در سایر شهرها هم به زودی فعال خواهند شد.

بیش از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ نظر ثبت شده

ما همواره پس از هر سفارش، نظر شما را می‌پرسیم. شما می‌توانید به هر آیتم سفارش خود و نحوه ارسال آن امتیاز دهید و نظر خود را ثبت کنید.

تاکنون بیش از ۸ میلیون امتیاز برای آیتم‌های متفاوت ثبت شده و بیش از ۶ میلیون نظر نگارش شده است.

بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰  عکس واقعی غذا

تیم ۱۵ نفره عکاس‌های اسنپ‌فود هر روز سه‌پایه و دوربین بر دوش به سراغ رستوران‌ها می‌روند و از غذایی که آن‌ها برای مشتریان آماده می‌کنند، عکس می‌گیرند.

تمامی عکس‌هایی که در منوی رستوران‌ها می‌بینید، عکس‌های واقعی هستند و توسط تیم اسنپ فود تهیه شده‌اند تا با خیالی آسوده‌تر سفارش دهید.

اسنپ فود با امکان سفارش از ۱۰۰۰۰ رستوران در تهران و ۱۵۰۰۰ رستوران در سراسر کشور، بیش از یک میلیون کاربر در تهران و با ارائه عکس واقعی غذا و امکان ارسال نظرات و مشاهده نظرات سایر کاربران، سفارش آنلاین غذا را به امری آسان و مطمئن تبدیل کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*