هواوی نوا 5 تی

هواوی نوا 5 تی به بازار ایران عرضه شد + قیمت

هواوی نوا 5 تی در آبان 98 رونمایی شد و حالا پس از گذشت زمان اندکی شاهد عرضه این گوشی به بازار ایران هستیم. در ادامه قیمت هواوی Nova 5T را در بازار ایران بررسی می‌کنیم.

شرکت هواوی به عنوان غول تکنولوژی چینی در آبان 98 از گوشی هوشمند خود با نام نوا 5 تی رونمایی کرد. این گوشی از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد و دوربین چهارگانه آن نیاز کاربران به عکاسی را برطرف می‌سازد. همچنین این گوشی از قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع برخوردار بوده و اکنون با گذشت مدتی کوتاه پس از رونمایی به بازار ایران راه پیدا کرده است.

مشخصات

هواوی نوا 5 تی

هواوی Nova 5T در نسخه رم 8 گیابایتی به بازار ایران عرضه شد. این گوشی از دوبین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسل بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسل است. شرکت هواوی برای این اسمارت فون پردازنده کایرین 980 را در کنار باتری 3750 میلی آمپری در نظر گرفته است. Nova 5T به نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل مجهز شده و از  سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری EMUI 9.1 سود می‌برد.

قیمت هواوی نوا 5 تی

هواوی Nova 5T اخیرا به بازار ایران راه پیدا کرده و برای نسخه 8 گیگابایت رم آن قیمتی حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*