تاریخ آغاز فصل چهارم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) مشخص شد

در حالی که نزدیک به چهار ماه از فصل سوم Apex Legends گذشته است، تاریخ آغاز فصل چهارم بازی اپکس لجندز نیز مشخص شد. این فصل جدید به دلیل نزدیک شدن به جشن یک سالگی این بازی، دارای ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود.

استودیوی رسپاون، تاریخ آغاز فصل چهارم بازی اپکس لجندز را به صورت رسمی اعلام کرد، آن‌ها همچنین از یک شخصیت جدید رونمایی کردند که در ادامه می‌توانید تصویر او را مشاهده کنید.

بازی Apex Legends ماه آینده، یک ساله می‌شود و استودیوی ریسپاون اعلام کرد که فصل چهارم آن از تاریخ 4 فوریه (سه‌شنبه 15 بهمن 1398) آغاز خواهد شد. با آغاز این فصل، بازیکنان می‌توانند منتظر محتواهای جدید و البته یک قهرمان تازه باشند.

در فصل سوم، شخصیت کریپتو (Crypto) به بازی اضافه شد و طرفداران را هیجان‌زده کرد. همگان منتظر معرفی شخصیت بعدی بودند و حالا طبق اعلام ریسپاون، این قهرمان، فورج (Forge) نام دارد. هفته گذشته تصویری از این شخصیت لو رفته بود که ظاهرا کاملا درست بوده است. استودیوی سازنده هنوز ویدیویی از گیم پلی این شخصیت پخش نکرده اما به این نکته اشاره داشته که نیروهای او در فاصله نزدیک کارآمد است و بازیکنانی که به نزدیک شدن به دشمنان علاقه‌مند هستند، فورج می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

فصل چهارم بازی اپکس لجندز

فورج

علاوه بر این، یک اسلحه تک تیرانداز جدید به نام سِنتینل (Sentinel) نیز به بازی اضافه خواهد شد که هنوز تصویر یا جزئیات دقیقی از آن در دست نیست اما گفته می‌شود که با اسلحه‌های تک تیرانداز دیگر تفاوت دارد و از یک مکانیک شارژ مشابه شارژ رایفل فصل سوم بهره می‌برد. فصل چهارم دارای درجه بندی‌های (Rank) جدید هم خواهد بود.

همچنین به مناسب یک سالگی این بازی، ریسپاون چندین هدیه را برای طرفداران آماده کرده است. کسانی که در هفته اول فصل چهارم، یعنی از 4 فوریه الی 11 فوریه وارد بازی شوند، یک اسلحه Origami Flyer Charm دریافت می‌کنند. همچنین نسبت به زمانی که در بازی وقت گذرانده‌اید، یک نشان وفاداری (Loyalty badge) دریافت خواهید کرد. در کنار این‌ها، روزانه 10 هزار امتیاز (XP) نیز دریافت می‌کنید.

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. نسخه موبایل بازی نیز به زودی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*