نام گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس سامسونگ

نام گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس سامسونگ رسماً تایید شد

سرانجام به لطف تاییدیه NBTC تایلند، نام گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس توسط شرکت سامسونگ تایید شد. بنابراین نباید دیگر منتظر گوشی گلکسی اس 11 باشیم.

سامسونگ به زود پرچمداران سه‌گانه سری گلکسی S خودش را معرفی خواهد کرد. و در این مرحله تایید رسمی نام گلکسی اس 20 برای این خانواده می‌تواند پشتوانه‌ی خوبی برای شایعاتی باشد که در این مدت شنیده‌ایم. امروز، دو گوشی با کدنام‌های SM-G980F/DS و SM-G985F/DS موفق به کسب تاییدیه NBTC در تایلند شدند که مستقیماً به نام‌های Galaxy S20‌ و +Galaxy S20 اشاره دارد.

این شماره مدل‌ها دنباله رو سیاست شماره‌گذاری پرچمداران پیشین سامسونگ است و حرف F در انتهای آن‌ها نیز مربوط به نسخه‌های بین‌المللیشان است. عبارت DS به معنای دو سیم کارته است، اما ظاهراً تمام نسخه‌های این خانواده نمی‌توانند از دو سیم کارت پشتیبانی کنند.

تا همینجا کافی است که بدانیم اسم گلکسی اس 20 برای یکی از این اعضا تایید شده است، اما واضح است که باید منتظر یک مدل دیگر نیز باشیم. این محصولات توسط سامسونگ تایلند ثبت شده‌اند، با این حال گواهی دریافت شده اشاره به تولید این محصولات در خاک کره‌ی جنوبی دارد. متاسفانه NBTC هیچ اشاره‌ای به جزئیات فنی این محصولات نکرده است. با این حال شایعات مختلفی از سوی منابع قابل اعتماد به گوش ما رسیده است که می‌توانید در ادامه به برخی از این لینک‌ها مراجعه کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*