گوشی دارای قلم موتورولا

رندر گوشی مجهز به قلم موتورولا منتشر شد

یک گوشی مجهز به قلم موتورولا در دست توسعه قرار دارد. متاسفانه نام گوشی جدید موتورولا هنوز مشخص نیست، با این حال، به تازگی یک رندر از آن منتشر شده است.

تا امروز، گوشی‌های هوشمند متعددی همراه با قلم عرضه شده‌اند، اما هیچ کدام نتوانسته‌اند به محبوبیت محصولات سری نوت سامسونگ دست پیدا کنند. تا سال‌ها پیش، مهم‌ترین تفاوت پرچمداران سری S و Note مجهز شدن به نمایشگری بزرگ و داشتن قلمی مخصوص بود، اما اکنون، تنها دلیل مخاطبان زیاد گوشی‌های نوت غول کره‌ای، SPen محسوب می‌شود. ممکن است گوشی دارای قلم موتورولا به یک رقیب برای محصولات این سری تبدیل شود.

ایوان بلاس افشاکننده شناخته شده اخبار گوشی‌های هوشمند، به تازگی رندری از گوشی مجهز به قلم موتورولا طراحی و منتشر کرده است. دوربین سلفی این گوشی که نام آن هنوز مشخص نیست، روی حفره‌ واقع در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر قرار خواهد گرفت. طراحی بدون حاشیه این گجت در حد پرچمداران نیست، اما همانند بهترین میان‌رده‌های بازار، ظریف طراحی شده است.

رندر گوشی دارای قلم موتورولا

گوشی دارای قلم موتورولا

به نظر می‌رسد قلم گوشی خازنی بوده و خبری از یک قلم هوشمند با کاربردهای خاص همچون SPen متعلق به گوشی‌های سری نوت، نیست. البته ساختار ظریف نوک آن به کاربر اجازه می‌دهد روی دستگاه به نقاشی و طراحی بپردازد.

از مدت‌ها قبل در انتظار گوشی هوشمندی به نام موتورولا اج پلاس هستید، اما ایوان بلاس عقیده دارد گوشی مجهز به قلم شرکت، مدلی متفاوت از محصول نام برده است. متاسفانه درباره مشخصات فنی آن نیز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما باید در انتظار یک میان‌رده معمولی باشیم که به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 10 عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*