ویروس کرونا

نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا درمان شد

نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شانگهای چین به صورت کامل درمان شد. این بیمار 56 ساله پس از 5 روز بستری در بیمارستان به صورت کامل مداوا و ترخیص شد.

مدتی است که ویروس کشنده و خطرناک کرونا (CoronaVirus) در کشور چین شیوع پیدا کرده و باعث شد تا بسیاری از افراد به این ویروس مبتلا شده و تعدادی نیز جان خود را از دست دهند. اکنون که بسیاری از افراد از احتمال شیوع گسترده آن بسیار نگران هستند، خوشبختانه نخستین بیمار مبتلا به این ویروس خطرناک مداوا شده و پس از اینکه مشخص شد این بیمار علایمی از ویروس کرونا به خصوص تب را در خود ندارد، به این بیمار اجازه دادند تا از بیمارستان ترخیص شود.

جزئیات درمان نخستین بیمار ویروس کرونا

این زن 56 ساله که به مدت زیادی در شهر ووهان به عنوان نخستین محل شیوع ویروس کرونا سکونت داشت، در روز 10 ژانویه یعنی 2 روز پس از اینکه وارد شهر شانگهای شد، به این ویروس کشنده مبتلا شد و پزشکان وی را تا 15 ژانویه در بیمارستان بستری کردند. پس از 5 روز مداوا سرانجام پزشکان از درمان نخستین بیمار مبتلا به این ویروس خطرناک خبر دادند. در طول درمان شرایط وخیم این بیمار روز به روز بهبود پیدا کرد و تب بدن این بیمار به مدت 6 روز با افزایش روبه‌رو نشد.

پزشکان پس از اینکه 6 روز این بیمار را تحت کنترل قرار دادند، سرانجام با توجه به اینکه آزمایش‌های این زن 56 ساله موردی از وجود ویروس را نشان نداد، تصمیم گرفتند تا وی را از بیمارستان ترخیص کنند. اخیرا کمیته سلامت ملی چین از ابتلای 2 هزار نفر از مردم چین به این ویروس کشنده خبر داد. از علائم این بیماری می‌توان به تب، سرفه، مشکلات تنفسی و تنگی نفس اشاره کرد. بر اساس اعلام رسانه‌های رسمی چین تا به امروز حدود 56 نفر از مبتلایان به این ویروس جان خود را از دست دادند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*