AirDresser سامسونگ

AirDresser سامسونگ مفهوم جدیدی از نگهداری لباس‌ها را ارائه می‌دهد

AirDresser سامسونگ به عنوان محصول نوآورانه این غول تکنولوژی کره‌ای محسوب می‌شود که با قابلیت‌های ویژه خود مفهوم جدیدی از نگهداری لباس‌ها را به مشتریان ارائه خواهد داد.

شرکت سامسونگ محصول نوآورانه خود به نام AirDresser را وارد بازارهای مختلف جهان کرد. این جدیدترین محصول سامسونگ از جریان پرفشار هوا و بخار برای جدا کردن گردوغبار و جرم از لباس‌ها و تازه و ضدعفونی کردن آنها استفاده می‌کند.

جنیفر سانگ، معاون محصولات خانگی دیجیتال سامسونگ می‌گوید:

سامسونگ با ارائه مفهومی جدید از نگهداری لباس‌ها در خانه، زندگی مدرن را یک بار دیگر ارتقا داده است. به این ترتیب مشتریان امکان پیدا می‌کنند تا وقت‌شان را صرف کارهای مورد علاقه خودشان کنند.

او می‌افزاید محصول AirDresser در واقع پاسخ سامسونگ به درخواست مشتریان برای عملکرد دینامیک‌تر حتی در ابتدایی‌ترین لوازم خانگی بود تا بتوانند روشی ساده‌تر و کارآمدتر برای برآوردن نیازهایشان در زمینه تمیز کردن و رفع بوی لباس‌ها پیدا کنند.

قابلیت‌های AirDresser سامسونگ

لباس‌هایی کاملا نو

AirDresser سامسونگ

پس از آن که لباس را داخل این دستگاه آویزان کردید، کافی است برنامه مورد نظرتان را روی دستگاه فعال کرده و منتظر شوید تا دستگاه کار خودش را انجام دهد. منفذهای Jet Air و Air Hangers هوا را با فشار به لباس دمیده و به این ترتیب گردوخاک را از آن گرفته و پارچه‌ها را نرم می‌کنند. این کار با حداقل صدا و لرزش دستگاه انجام می‌شود و لذا شما می‌توانید دستگاه را در هر جایی از خانه از جمله اتاق خواب قرار دهید.

سپس برنامه JetStream لباس‌ها را ضد عفونی کرده و باکتری، ویروس و مواد حساسیت‎زا را از روی آن پاک می‌کند. این برنامه جریان بخار با دمای زیاد را به پارچه لباس دمیده و به این ترتیب بصورت کامل پارچه‌ها و بسیاری از دیگر لوازم خانه مثل رومیزی‌ها و عروسک‌های نرم را ضدعفونی می‌کند.

دستگاه AirDresser با استفاده از قابلیت فیلتر بوبر خود، لباس‌ها را تازه کرده و اجرام تولید کننده بو روی پارچه که به دلیل عرق بدن، تنباکو یا غذا به وجود آمده‌اند، متلاشی می‌کند و هم‌زمان از بو گرفتن فضای داخلی خود دستگاه هم جلوگیری می‌کند. به صورت همزمان، فناوری Self Clean دستگاه فضای داخلی را رطوبت‌زدایی، ضدعفونی و بوبری می‌کند بدون اینکه نیاز به استفاده از مواد پاک کننده یا شوینده داشته باشد. این کار با استفاده از ترکیب گرما، هوا و بخار انجام می‌شود. دستگاه حتی بعد از هر 40 بار کار و زمانی که نیاز به پاکسازی داشته باشد، این مسئله را به کاربر اطلاع می‌دهد.

کاملا اتو کشیده

AirDresser سامسونگ

دستگاه AirDresser کار اتوی لباس‌ها را هم به صورت کامل انجام داده و با توجه به اینکه به شست‌وشوی مداوم آنها را از بین می‌برد، در واقع عمر لباس‌ها را بیشتر و صدمه به پارچه را کمتر می‌کند. برنامه Heat Pump Drying به آرامی لباس‌ها را با دمای پایین خشک کرده و به این ترتیب مانع از صدمه گرما به پارچه و آب رفتن آن می‌شود. قابلیت Wrinkle Care هم بدون نیاز به اتو کشیدن و با ترکیبی از بخار و هوای گرم، چروک پارچه‌ها را برطرف می‌کند.

شما می‌توانید لباس‌هایی با پارچه های بسیار ظریف مثل خز که نیازمند مراقبت بسیار ویژه است را هم با خیال راحت در دستگاه AirDresser قرار دهید. برنامه Fur Care تا 90 درصد رطوبت این پارچه را گرفته و به این ترتیب حجم آن را تا 78 درصد افزایش داده و به حفظ شرایط اولیه آن کمک کرده و عمر آن را افزایش می‌دهد. این دستگاه می‌تواند انواع البسه از جنس خز، مانند کت، روپوش و غیره را به بهترین شکل نگهداری کند.

این محصول حتی باعث می‌شود لباس‌های بیرون از دستگاه هم در بهترین شرایط بمانند زیرا هوای اتاق را به داخل کشیده و رطوبت آن را می‌گیرد.

صرفه‌جویی در زمان و پول

AirDresser سامسونگ

در صورت استفاده منظم، دستگاه AirDresser همچنین در زمان و هزینه کاربران هم صرفه جویی می‌کند. مثلا به صرفه نیست که برای یک یا دو لباس بخواهید ماشین لباسشویی‌تان را روشن کرده و یا به خشک‌شویی بروید. اما با استفاده از JetStream می‌توانید لباس‌تان را فورا بوزدایی و ضدعفونی کرده و دوباره آن را بپوشید.

قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه هم به شما امکان می‌دهد بهتر و ساده‎تر از لباس‌های خود مراقبت کنید. قابلیت Home Care Wizard از راه دور هرگونه مشکل احتمالی دستگاه را تشخیص داده و راه حل مناسب آن را پیشنهاد می‌کند و My Closet هم جزییات لباس‌های شما را ذخیره کرده و بر اساس آنها بهترین برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

زیبا و آرام

AirDresser سامسونگ

دستگاه AirDresser سامسونگ تلفیقی از فناوری و زیبایی را به شما ارائه کرده و در هر فضایی از خانه و هر دکوراسیونی که آن را قرار دهید، کاملا زیبا و متناسب دیده خواهد شد. این دستگاه را در حالت Quite Mode حتی در ساعت خواب هم می‌توانید روشن کنید و برای راحتی بیشتر شما، این دستگاه دارای یک محفظه آب قابل حمل برای تولید بخار است و لذا نیازی به اتصال سیستم به آب لوله کشی یا فاضلاب نیست. این یعنی می‌توانید آن را در هرجایی که دوست دارید قرار دهید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شرکت بیحاشیه الجی الان ۶ سال از معرفی استایلر خود گذشته الان تازه سامسونگ اومده از روی اون کپی کرده . ولی کیفیت لوازم خانگی همیشه در دستان الجی هست.