ای دیتا HD770G

بررسی هارد اکسترنال ای دیتا HD770G ؛ زیبا، مقاوم و سریع

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G با مقاومت بسیار بالا، طراحی زیبا و نورپردازی RGB به بازار عرضه شده است. در ادامه، طراحی، عملکرد و ویژگی‌های هارد ای دیتا اچ دی 770 جی را بررسی می‌کنیم.

شرکت ای دیتا (ADATA) یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید و عرضه حافظه‌های ذخیره‌سازی داده فعالیت می‌کند و انواع هاردها را به فروش می‌رساند. این شرکت که همواره در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان حضور پررنگی داشته، در خرداد 98 و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 یک هارد اکسترنال بسیار مقاوم را معرفی کرد. هارد اکسترنال ای دیتا اچ دی 770 جی (ADATA HD770G) با نورپردازی RGB مخصوص گیمرها طراحی شده و از ساختار سه لایه برای افزایش مقاومت و همین‌طور استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفود آب و گردوغبار بهره می‌برد.

ای دیتا HD770G

هارد ای دیتا HD770G در دو مدل با ظرفیت 1 و 2 ترابایت معرفی شده و مانند یک جنگجو سخت و مقاوم است. طراحی خاص و نوارهای نورانی اطراف هارد هم آن را از هر هارد اکسترنال دیگری متفاوت کرده است. در ادامه با بررسی هارد اکسترنال ای دیتا اچ دی 770 جی با ما همراه باشید.

بررسی ویدیویی هارد ای دیتا HD770G

مشخصات

ظرفیت1 یا 2 ترابایت
رنگمشکی، قرمز
ابعاد139 در 98 در 26 میلی‌متر
وزن270 گرم
رابط‌هاUSB 3.2 Gen1، سازگاری با یو اس بی 2.0
بافت روی بدنهپلاستیک با سیلیکون ضد ضربه
دمای کارکرد5 تا 50 درجه سانتی‌گراد
سازگاری با سیستم عامل

ویندوز ایکس پی/ ویستا/7/8/8.1/10

مک او اس 10.6 به بعد

لینوکس 2.6 به بعد

لوازم جانبیکابل یو اس بی 3.2، دفترچه راهنما

طراحی

ای دیتا HD770G

ای دیتا HD770G به دلیل داشتن لبه‌های تراش خورده و دو نوار با چراغ‌های RGB، طراحی بسیار زیبا و متفاوتی با سایر هاردهای اکسترنال دارد. این سبک طراحی به شما حس قدرت و لوکس بودن را می‌دهد. بین دو نوار نورانی RGB، قطعه مرکزی قرار گرفته که دارای الگوی مثلثی‌شکل با چراغ‌های RGB است. روح گیمینگ به خوبی در طراحی این هارد به چشم می‌خورد. بافت روی بدنه از جنس پلاستیک و سیلیکون ضد ضربه است و می‌توان این هارد را اولین هارد مقاوم در جهان دانست. بدنه اصلی هارد دارای رنگ مشکی است و دو اسلاید قرمزرنگ نیز روی آن دیده می‌شود. البته مدل تمام مشکی این هارد نیز موجود است.

ای دیتا HD770G

هارد ای دیتا اچ دی 770 جی در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 جوایز مختلفی را برای طراحی کسب کرد و به این ترتیب علاوه بر مقاومت بالا، با یک هارد زیبا هم روبه‌رو هستید.

عملکرد و مقاومت

ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال HD770G از آخرین رابط یو اس بی 3.2 استفاده می‌کند و در دو مدل با ظرفیت 1 یا 2 ترابایت به بازار عرضه می‌شود. این هارددیسک اکسترنال از استاندارد IP68 با بالاترین سطح برای محافظت در برابر آب و گردوغبار برخوردار است. هارد مقاوم ای دیتا می‌تواند به مدت 120 دقیقه تا عمق 2 متری آب دوام بیاورد. البته برای محافظت در برابر آب و گردوغبار فراموش نکنید درگاه اتصال یو اس بی را ببندید.

ای دیتا HD770G

استاندارد بین‌المللی نظامی MIL-STD-810G 516.6 نیز باعث می‌شود این هارد اکسترنال از سقوط‌های از ارتفاع 1.22 متری جان سالم به در ببرد و آسیبی نبیند. ساختار سه لایه مستحکم شامل یک لایه سیلیکونی برای جذب شوک و ضربه، یک لایه میانی مقاوم و بدنه اصلی پلاستیکی باعث شده هارد HD770G در برابر انواع آسیب‌ها دوام بیاورد.

ای دیتا HD770G

با استفاده از هارد ای دیتا اچ دی 770 جی که به طور ویژه برای گیمرها ساخته شده، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی محدود روی کنسول‌های بازی را جبران کرده و بازی‌های خود را روی آن ذخیره کنید. اما به سرعت هارد می‌رسیم؛ سرعت خواندن فایل‌ها و ثبت داده در این حافظه خارجی به طور متوسط تقریبا 120 مگابایت بر ثانیه است که عدد بسیار خوبی برای یک حافظه  خارجی از نوع HDD محسوب می‌شود. علاوه بر این، این هارد از رمزگذاری AES 256-bit برای امنیت داده‌ها پشتیبانی می‌کند.

ای دیتا HD770G

بنچمارک کریستال دیسک مارک

ای دیتا HD770G

سرعت خوانش داده‌ها در HD Tune Pro

نرم افزار ADATA HDD to Go و OS to Go

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G علاوه بر طراحی زیبا و مقاومت فوق‌العاده، از قابلیت‌های ویژه‌ای هم بهره می‌برد. یکی از آنها نرم افزار OS to Go است که به وسیله آن می‌توانید به راحتی هارد خود را به یک فلش Bootable تبدیل کنید و با آن سیستم عامل سیستمتان را عوض کنید. نرم افزار HDD to Go هم پشتیبان داده‌های شماست و به بازیابی داده‌هایتان نیز کمک می‌کند. تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌ها و رمزگذاری داده‌ها با استفاده از الگوریتم AES 256-bit از جمله قابلیت‌هایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

ای دیتا HD770G

جمع بندی

ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال ای دیتا اچ دی 770 جی از همه لحاظ جزو بهترین‌های جهان است. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و نفوذ آب و گردوغبار، طراحی زیبا و گیمینگ‌محور و سرعت خوانش و انتقال داده‌های بسیار خوب باعث شده تا پیشنهاد کنیم در خرید این هارد شک نکنید. هارد مقاوم ADATA حتی در نمایشگاه کامپیوتکس جایزه بهترین انتخاب را دریافت کرد.

هارددیسک اکسترنال ADATA HD770G با گارانتی تعویض چهار ساله آونگ و یک سال ریکاوری رایگان داده‌ها در بازار ایران عرضه می‌شود و اکنون می‌توانید مدل 1 ترابایتی آن را با قیمت حدود 850 هزار تومان و مدل 2 ترابایتی را با قیمت حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان بخرید.

امتیاز گجت نیوز

loading…!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آخرت هارد اکسترنال هستن،من خودم مدل Adata 710 رو چندسالیه دارم به صورت مداوم استفاده میکنم واقعا بینظیره