گلکسی Z فلیپ

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی Z فلیپ مشخص شد

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) و گلکسی Z فلیپ مشخص شد.

مکس وینباخ، یکی از نویسندگان XDA-Developers، نقش زیادی در فاش شدن مشخصات گلکسی اس 20 در چند ماه اخیر داشته است. در آخرین گزارش که از منبع جدید تهیه شده‌، جزئیاتی در مورد سامسونگ گلکسی Z فلیپ، سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و همچنین گلکسی بادز پلاس ارائه شده است.

گلکسی Z فلیپ

چند روز پیش نیز خبری منتشر شده که سامسونگ قرار است به افزادی که گلکسی اس 20 را پیش خرید می‌کنند، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز هدیه دهد.

با توجه به گزارشی که امروز منتشر شد، دومین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، گلکسی Z فلیپ سه روز پس از رونمایی، در تاریخ 25 بهمن با قیمت 1400 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی به صورت انحصاری توسط AT&T در ایالات متحده به فروش برسد، البته مدت زمان آن مشخص نیست. پیش بینی می‌شود نسخه آنلاک این گوشی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

گلکسی Z فلیپ

در این گزارش همچنین به پرچمداران بعدی سری اس، گلکسی اس 20، گلکسی 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا اشاره شده و تاریخ معرفی آن، 16 اسفند (6 مارس)، عنوان شده است. قیمت سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا چیزی در حدود 1300 دلار خواهد بود. هر سه مدل از خانواده اس 20، از استاندارد ضد آب IP68 (5 متر) پشبینی می‌کنند و با محافظ صفحه از پیش نصب شده، به خریداران تحویل داده می‌شوند.

در نهایت انتظار می‌رود سری جدید هدفون بی‌سیم سامسونگ، گلکسی بادز پلاس ماه آینده وارد بازار شود. نسل جدید هدفون بادز در مقایسه با نمونه‌های فعلی تا دو برابر توانایی شارژدهی بیش‌تری (حدود 6 ساعت) دارند. گلکسی بادز پلاس، 149 دلار قیمت خواهد داشت و همچنین قابلیت “Isolation Adavptive Noise Isolation” آن بهبود پیدا می‌کند.

گلکسی Z فلیپ

نکته‌ی جالب اینجاست که تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ و گوشی موتورلا ریزر همزمان شده است. پیش فروش گوشی انعطاف پذیر موتورلا از امروز آغاز شده و با قیمت 1500 دلار به صورت انحصاری توسط ورایزن به فروش می‌رسد.