مشخصات موتو جی 8

افشای مشخصات موتو جی 8 و موتو G8 پاور؛ موبایل‌های اقتصادی موتورولا در راه‌اند

چند ماه قبل، موتورولا گوشی‌های موتو جی ۸ پلی و جی ۸ پلاس را عرضه کرد. حالا فاش شدن مشخصات Moto G8 و موتو جی 8 پاور، از رونمایی این دو مدل جدید در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون 665 قدرت خواهند گرفت. مدل استاندارد یک صفحه نمایش 6.39 اینچی اچ دی پلاس و حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی خواهد داشت. ظاهرا این پنل از نوع LCD است؛ پس حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، جایی در فهرست مشخصات موتو جی 8 ندارد.

اجزای دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی، یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.7، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی f/2.0 خواهد بود. ظرفیت باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت و حداکثر توان شارژ آن، 10 وات گزارش شده است.

مشخصات موتو جی 8 پاور

همان‌طور که از نامش پیداست، این مدل باید باتری بزرگ‌تری داشته باشد. ظاهرا باتری موتو جی 8 پاور، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و به لطف فناوری Quick Charge 3.0، با توان 18 وات شارژ می‌شود. انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.36 اینچی و حفره‌دار گوشی، دارای وضوح فول اچ دی پلاس باشد و از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی میزبانی کند.

در پشت دستگاه نیز باید انتظار یک ماژول چهارگانه را داشته باشیم؛ متشکل از همان سه دوربین مدل استاندارد، به اضافه یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.4 که شاید تله‌فوتو باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*