قیمت گوشی های سری هواوی پی 40

قیمت گوشی های سری هواوی پی 40 کمتر از سری پی 30 خواهد بود

بر اساس جدیدترین شایعات٬ گوشی های سری هواوی پی 40 (Huawei P40) با قیمتی کمتر از گوشی‌های سری پی 30 عرضه خواهند شد. اما دلیل این کاهش قیمت چه چیزی می‌تواند باشد؟

گوشی هواوی پی 30 پرو سال گذشته با قیمت 1000 یورو عرضه شد٬ در حالی که قیمت نسخه‌ی معمولی آن 800 یورو بود. اما به نقل از یک افشاگر با نام کاربری RODENT950 قیمت نسل جدید این خانواده کمتر از سری پی 30 خواهد بود. وی انتظار دارد مدل پایه پی 40 با قیمت 600 یورو عرضه شود٬ در حالی که مدل پرو دارای قیمت 800 یورویی خواهد بود. در اینجا مدل سومی نیز وجود دارد که هواوی پی 40 پرو پریمیوم ادیشن نام دارد و با قیمت 1000 یورو روانه‌ی بازار خواهد شد.

این کاهش قیمت تا حدی به خاطر عدم ارائه خدمات موبایلی گوگل (GMS) در این محصولات است که مشخصاً در انتخاب از سوی کاربران تاثیرگذار است. وعده داده شده مدل پریمیوم از زوم اپتیکال 10 برابری برخوردار است٬ در حالی که مدل پرو زوم 5 برابری و مدل اصلی نیز زوم 3 برابری را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود پرچمدار جدید هواوی با استفاده از سنسورهای جدید٬ از دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی با یک فیلتر Quad Bayer بهره‌مند شود و یک نمایشگر با چهار طرف منحنی را در قاب جلوی خود جای دهد که این‌ها برای سازنده هزینه‌بر خواهد بود.

دلیل کاهش قیمت گوشی های سری هواوی پی 40

اما توجه داشته باشید گوگل برای ارائه‌ی لایسنس سرویس‌های موبایلی خود در اروپا٬ 40 یورو برای هر گوشی هزینه دریافت می‌کند. اما گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ با قیمت بالاتری عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود قیمت مدل پایه این محصولات 900 یورو باشد. این کاهش قیمت از سوی هواوی از اینجا نشات می‌گیرد که ممکن است برخی کاربران ترس دسترسی نداشتن به پلی استور گوگل و اپلیکیشن گوگل مپس را داشته باشند. لازم به ذکر است گوشی های سری هواوی پی 40 در پایان ماه مارس (فروردین 99) در پاریس رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*